Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Här: http://alienx.34sp.com/modules.php?name=Do...wdownload&cid=8 Ladda ner både klienten, patchen och anslut mot mainservern. Kända problem: Spelet kraschar efter att den har laddat klart. Lösning: Sätt på Frame Limiter. Redigerad 20 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vänta lite, uppdaterar snart.. Yay!! Kaboom, allways first with the news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hehe reklam för en konkurrent? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Uppdaterad! Redigerad 20 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Typiskt att servern är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Asså funkar det eller är servern alltid nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag är ny här så får jag fråga hur man connectar till "main servern" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag tar nog gtat så länge tills mta kommer ut orkar inte proa andra saker.... vet aldrig va som akan vara felet med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Laggar det lika mycket som GtaT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Servern är inte öppen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts