joli Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Har försökt på El Burros telefonuppdrag "Trial by fire" minst 40 gånger nu. Jag går bara runt och flamar alla triads jag ser, men har ändå kvar minst 5 stycken när tiden är slut. Hur gör man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 Har försökt på El Burros telefonuppdrag "Trial by fire" minst 40 gånger nu. Jag går bara runt och flamar alla triads jag ser, men har ändå kvar minst 5 stycken när tiden är slut. Hur gör man??? Det är bara att bita ihop och bränna lite till!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 "När man talar om trollen" Löste det uppdraget för en kort stund sen, Efter att ha hållit på väldigt många gånger, Jag kan inte ge dig några bra tips, men när jag klarade det hade jag nog lite tur också. Såhär gjorde jag, det finns ju en vägkorsning nästan intill där du får eldkastaren, som ligger innåt stan, när jag satt eld på några triards på ena sidan sprang jag direkt över till den andra sidan och gjorde lika dant där, osv. Så jag sprang helt enkelt runt i den där korsningen hela tiden, för när "fienden" var grillad på ena sidan hade det lagom hunnit fram några på andra sidan. Jag hade faktiskt många sekunder till godo när jag satte eld på den sista gubben. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 "När man talar om trollen" Löste det uppdraget för en kort stund sen, Efter att ha hållit på väldigt många gånger, Jag kan inte ge dig några bra tips, men när jag klarade det hadde jag nog lite tur också. Såhär gjorde jag, det finns ju en väg korsning nästan intill där du får eldkastaren som ligger innåt stan, när jag satt eld på några triards på ena sidan sprang jag direkt över till den andra sidan och gjorde lika dant där, osv. Så jag sprang helt enkelt runt i den där korsningen hela tiden, för när "fienden" var grillad på ena sidan hade det lagom hunnit fram några på andra sidan. Jag hade faktiskt många sekunder till godo när jag satte eld på den sista gubben. Lycka till! precis..man måste nästan ha lite tur på det uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 man ska inte stå på sammaställe utan röra sig fram och tillbaka så dyker de upp mycket mer gubar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2002 man ska inte stå på sammaställe utan röra sig fram och tillbaka så dyker de upp mycket mer gubar Exakt!!! står man still så har man mer risk att bli uppbränd själv när dom kommer springande!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts