Jump to content

Trial by fire

joli
 Share

Recommended Posts

"När man talar om trollen" Löste det uppdraget för en kort stund sen,

Efter att ha hållit på väldigt många gånger,

Jag kan inte ge dig några bra tips, men när jag klarade det hade jag nog lite tur också.

Såhär gjorde jag, det finns ju en vägkorsning nästan intill där du får eldkastaren, som ligger innåt stan, när jag satt eld på några triards på ena sidan sprang jag direkt över till den andra sidan och gjorde lika dant där, osv.

Så jag sprang helt enkelt runt i den där korsningen hela tiden, för när "fienden" var grillad på ena sidan hade det lagom hunnit fram några på andra sidan.

Jag hade faktiskt många sekunder till godo när jag satte eld på den sista gubben.

Lycka till! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"När man talar om trollen" Löste det uppdraget för en kort stund sen,

Efter att ha hållit på väldigt många gånger,

Jag kan inte ge dig några bra tips, men när jag klarade det hadde jag nog lite tur också.

Såhär gjorde jag, det finns ju en väg korsning nästan intill där du får eldkastaren som ligger innåt stan, när jag satt eld på några triards på ena sidan sprang jag direkt över till den andra sidan och gjorde lika dant där, osv.

Så jag sprang helt enkelt runt i den där korsningen hela tiden, för när "fienden" var grillad på ena sidan hade det lagom hunnit fram några på andra sidan.

Jag hade faktiskt många sekunder till godo när jag satte eld på den sista gubben.

Lycka till! :wacko:

precis..man måste nästan ha lite tur på det uppdraget!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor