TiniZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hej hopp! Jag skulle vara hemskt tacksam om någon skulle vilja klara flygskolan och alla Z uppdrag åt mig, tack. GTA:SA Save-fil Ett riktigt stort tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har det inte på PC så jag kan bara ge ett råd... Öva, öva och öva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har det inte på PC så jag kan bara ge ett råd... Öva, öva och öva Man har inte så mkt val om man har det till PS2 och Xbox, det är kanske därför man tycker det ofta är roligare på konsoller än på PC, Att man får göra allt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TiniZ Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inte för att vara oförskämd men INTE f*n var det att snacka om Xbox och PS2 utan jag försökte bara få någon snäll person att få mig att fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inte för att vara oförskämd men INTE f*n var det att snacka om Xbox och PS2 utan jag försökte bara få någon snäll person att få mig att fortsätta spela. Påpekade bara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Haha Tiniz goes hett temperament . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hej hopp! Jag skulle vara hemskt tacksam om någon skulle vilja klara flygskolan och alla Z uppdrag åt mig, tack. GTA:SA Save-fil Ett riktigt stort tack på förhand! Som tidigare sagt, du kommer behöva flygskillsen i vidare uppdrag, så det är bäst du lär dig flyga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TiniZ Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaja, men alltså. Skit i det, bara jag slipper flyga i flygskolan. Sen får jag se om jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaja, men alltså. Skit i det, bara jag slipper flyga i flygskolan. Sen får jag se om jag kan. Du tänker helt fel, följ Wu Zi Mu's råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TiniZ Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skit i om jag tänker fel, jag vill bara lira uppdrag och INTE samma uppdrag om och om igen :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 De blir så mycket roligare när du väl har klarat de, då känner man sig skit stolt över sig själv för att man lyckades så öva på bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TiniZ Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men herregud! Låt mig göra som jag vill. Jag skiter i om det är roligare :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men herregud! Låt mig göra som jag vill. Jag skiter i om det är roligare :@ Ta inte illa upp fast med din griniga inställning så tvivlar jag på att nån är speciellt sugen av att hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaiwaN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 GTA är inte till för att klaras av andra , visst det kan vara jobbigt att göra om och om igen , men det är det som är roligt man får kämpa inte skulle det vara roligt om man bara gled igenom uppdragen . Jag ger dig bara ett råd , gör det själv mkt roligare ,eller köpte du spelet för att andra ska klara det åt dig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts