Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/gtatsr.jpg Här postar ni alla frågor och annat om tävlingarna Här kommer jag avän uppdatera er om när nästa tävling kommer va m.m Det finns nu en sida där resultat etc. kommer visas men den e absolut inte klar. kommer lägga upp den snart (så långt jag kommit) och länka dit här Här är hemsidan länk Redigerad 20 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad är det för tävling? Filma streetrace du kör eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det till PC?? Nu när jag tänker efter så är nog detta den dummaste frågan jag har ställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad är det för tävling? Filma streetrace du kör eller? Skulle gissa på att det är gtaT streetrace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 GTAT?? Har jag missat något? Antar väl att man tävlar OnLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=31446 där har du en tråd om gtat. ädit:nu kan du besöka hemsidan (länk i inlägg 1) Redigerad 20 juli, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag kan inte få igång GTAt ju.. . Can´t connect to server... hur kirrar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag kan inte få igång GTAt ju.. . Can´t connect to server... hur kirrar man det? Man connectar till en server som är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alltså jag fattar absolut NADA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man connectar till en server som är uppe. Hur då?? måste man ha en server ip eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hur då?? måste man ha en server ip eller?? Ja, man måste ha ett ip till en server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Ja, man måste ha ett ip till en server. Kan nån ge mig nån bra server då? Edit: Hittade server listan... Strunta i vad jag skrev.. tack för hjälpen Redigerad 21 juli, 2005 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu när jag fick igång GTAt så tycker jag att det ska bli kul med streetrace... JAG ÄR PÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts