niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Okey körde nyss(kanske 2 min sen) Uppdraget end of the line.. tog lite tid men men.. aja klade nyss ut spelat som sagt men varför står d så hät =/ http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wicked.bmp .. tänkte ju klara ut spelet hemma nu e jag ju hoss morsan me spelet inge kul här .. men nån som vet varför d ståe så?? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Okey körde nyss(kanske 2 min sen) Uppdraget end of the line.. tog lite tid men men.. aja klade nyss ut spelat som sagt men varför står d så hät =/ http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/wicked.bmp .. tänkte ju klara ut spelet hemma nu e jag ju hoss morsan me spelet inge kul här .. men nån som vet varför d ståe så?? =/ Spoilervarna? Ang bilden, du har FÖRSÖKT 170 ggr, å klarat 103 uppdrag. Redigerad 20 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför spoilervarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför spoilervarna? Eftersom att det handlar om slutet (lite) här, så kan det slinka ut nått, det är alltid bra å spoilervarna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Eftersom att det handlar om slutet (lite) här, så kan det slinka ut nått, det är alltid bra å spoilervarna då. Mjo, men frågan handlade ju liksom inte om slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mjo, men frågan handlade ju liksom inte om slutet Nej, men det innehåller lite, å det kan slinka ut mer, det skadar inte med å varna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kunde du inte ha gjort det till en JPG-bild istället? Tar ju så jäkla länge med BMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts