Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *SPOILER VARNING* Är fast på Destroy Targets på flygskolan, jag åker och spränger lastbilarna, kan jag få något tips att snabba upp tiden lite? bästa jag fått är 50% och behöver 70%, Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) *SPOILER VARNING* *Spoiler borta* Bara nöt, försök å inte slå i nånstans, gör inget om man använder mycket skott, skjut, skjut å skjut Redigerad 20 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bara nöt, försök å inte slå i nånstans, gör inget om man använder mycket skott, skjut, skjut å skjut Kan ju testa det men har gått över 2 minuter när jag ska landa sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan ju testa det men har gått över 2 minuter när jag ska landa sen För mig tog det 54 sekunder.. Bara å träna å träna, fast det brukar hjälpa å sluta. kolla film eller nått, å testa typ 2 timmar senare, eller köra imorgon, alltid bra med pauser, man återhämtar sig å då går det som en dans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 För mig tog det 54 sekunder.. Bara å träna å träna, fast det brukar hjälpa å sluta. kolla film eller nått, å testa typ 2 timmar senare, eller köra imorgon, alltid bra med pauser, man återhämtar sig å då går det som en dans. Brukar köra hela tiden tills jag går i bitar typ... Ska testa ditt tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tryck på 0(på numpad) mycket lättare att skjuta med när flyg lågt så fungerar d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tryck på 0(på numpad) mycket lättare att skjuta med när flyg lågt så fungerar d Har det på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har det på PS2 Förresten, inte testat, men har du testat sikta? R1..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Förresten, inte testat, men har du testat sikta? R1..? Funkar inte :'( synd att det inte e målsökande raketer som på hydran ,skulle göra livet enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Mitt råd: SKJUT, SKJUT,SKJUT! Har du tur träffar du bilarna snabbt! Testa oxå att stå stilla i luften (Helikoptern kan det om man trycker in L1)! Då blir det kanske lättare att pricka rätt! Redigerad 20 juli, 2005 av Og Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men kom ihåg å ta paus, blir lättare å koncetrera om man inte nöter för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men kom ihåg å ta paus, blir lättare å koncetrera om man inte nöter för mycket. Hm... Testar det imorn istället för komre börja döda folk av alla irritation, spelat för mkt Flygskol uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Okej, det första du ska tänka på ar att INTE flyga för lågt för då missar du alla lastbilar som står på landingsbanan. När du kommer fram till bilarna håll då in 'fyrkant' ordentligt så kan bromsa in. För man ska inte ha alldeles för hög fart. När du nu ska avfyra raketer så trycker du på 'cirkel' och tänka på att skjuta så många du kan hela tiden. Meppra som jag kallar det. Nu när du har mepprat dom tre lastbilarna så ska du göra en 180 graders sväng mot bilarna som rör på sig. Skta ner igen när du kommer fram för man vill inte ha för hög fart. Skjut så mycket du kan hela tiden, skjut bara. Jag flög väldigt lågt här, nästan samma höjd som bilarna för då är det enklare att sikta. När du är klar med detta så vänder du 180 grader igen mot startbanan. Landa i den röda markeringen. För att få hundra procent gäller det att landa perfekt, inte krocka in i nånting och hinna tiden. 70% = 105 sek 85% = 92.5 sek 100% = mindre än 80 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Okej, det första du ska tänka på ar att INTE flyga för lågt för då missar du alla lastbilar som står på landingsbanan. När du kommer fram till bilarna håll då in 'fyrkant' ordentligt så kan bromsa in. För man ska inte ha alldeles för hög fart. När du nu ska avfyra raketer så trycker du på 'cirkel' och tänka på att skjuta så många du kan hela tiden. Meppra som jag kallar det. Nu när du har mepprat dom tre lastbilarna så ska du göra en 180 graders sväng mot bilarna som rör på sig. Skta ner igen när du kommer fram för man vill inte ha för hög fart. Skjut så mycket du kan hela tiden, skjut bara. Jag flög väldigt lågt här, nästan samma höjd som bilarna för då är det enklare att sikta. När du är klar med detta så vänder du 180 grader igen mot startbanan. Landa i den röda markeringen. För att få hundra procent gäller det att landa perfekt, inte krocka in i nånting och hinna tiden. 70% = 105 sek 85% = 92.5 sek 100% = mindre än 80 sekunder O S*it va schysst guide! Ska ta o testa det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns filmer också, Hääääär ! . Själv gjorde jag på ett ungefär samma sätt som dom , förutom att jag tillslut fick 100 % . Filmkvaliteten är inte den bästa, kan också säga att jag höll in L1 och pepprade sönder O knappen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har ett tips Flyg lågt Funkade för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har ett tips Flyg lågt Funkade för mig GTAPimpfoolife du ska tänka på ar att INTE flyga för lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har ett tips Flyg lågt Funkade för mig När man ska skjuta lastbilarna eller dom åkande. När man ska skjuta lastbilarna ska am nflyga högt bara för att annars kör man in i lastbilen som gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Testar nu. hör av mig om jag får mer problem edit:Tack klarade skolan nu Redigerad 21 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts