Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Host*håll käften nörd*host Du elander du behöver inte gräva ner dig så mkt att vardagssnack låstes... De gör ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du elander du behöver inte gräva ner dig så mkt att vardagssnack låstes... De gör ju inget Neeee... men jag frågade ju där sen så ja.... så visste inte jag om ni var arga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag är skitarg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tja Jag frågade igår på allmänt om vad man använde för att göra chipmusik... så babblade vi på,och det var ju inte vardagssnack. så man kan säga att det var mitt fel att vardagssnack fick låsas.... Är ni sura på mig? förlåt :'( Jag bryr mig inte om vardagssnack. Jag hatar inte dig. Jag tycker om dig. Jag- *ber närmaste åtkomliga människa att aga mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag bryr mig inte om vardagssnack. Jag hatar inte dig. Jag tycker om dig. Jag- *ber närmaste åtkomliga människa att aga mig* *smisk* Nej jag är inte speciellt sur. Ingen tråd jag använde så mycket. Men trist är det ju när sånt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *smisk* Nej jag är inte speciellt sur. Ingen tråd jag använde så mycket. Men trist är det ju när sånt händer. Aj :'( Det gjorde ju ont, jag skojade ju bara :'( Nej fan, nu spammar jag. sorry alla :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 [Valfritt sarkastiskt påhopp] [Valfri likgiltig helvändning] Så där ja... Nu är jag också tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Synd att den låstes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts