Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tja Jag frågade igår på allmänt om vad man använde för att göra chipmusik... så babblade vi på,och det var ju inte vardagssnack. så man kan säga att det var mitt fel att vardagssnack fick låsas.... Är ni sura på mig? förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, du är så go så inte är vi sura heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Nejdå, skrev aldrig där. Så det är lugnt. Lev väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, du är så go så inte är vi sura heller. *pust* tack..vad skönt att det e lugnt.. var rädd för att jag skulle bli hatad på gtasajten. PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skönt att vardagssnack låstes. En riktig spamtråd var det. Nej, jag hoppas att den har dött för evigt. Jag vill tacka dig Elander. Trots en ganska onödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fick du 9000 hatpm:s så, Ja. Annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vet inte riktigt vad som har hänt men om Vardagssnack nu är låst(?) så är ju det naturligtvis synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skönt att vardagssnack låstes. En riktig spamtråd var det. Nej, jag hoppas att den har dött för evigt. Jag vill tacka dig Elander. Trots en ganska onödig tråd. *nu blev jag ju glad. ja,jag vet att denna är onödig,men jag ville bara veta om hur det var. orka skicka pm till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 orka skicka pm till alla Fast du kan heta på signaturen. "Förlåt för att vardagssnack låstes, det var lite mitt fel" eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 orka skicka pm till alla Det hade varit en bättre lösning, till alla 5000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fast du kan heta på signaturen. "Förlåt för att vardagssnack låstes, det var lite mitt fel" eller nått. Kolla nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lol. Vem bryr sig om Vardagssnack tråden? En av de sämre trådarna på forumet, tråden är endast till för Posthunters.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, jag är jävligt förbannad på dig! Kunde du inte väntat med att låsa tråden tills jag fick berätta att när jag skulle campa så glömde vi tältpinnarna hemma efter 8 timmars bilresa? Fu**in cunt! Nej då, bryr mig inte alls, bryde migaldrig om vad människor skrev där ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kukigt förbannad. Min favoritälsklings topic. :'( Orka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker då inte bara att det var ditt fel, hela sista sidan var helt off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Klart det inte var.. Har spårat ut lite senn innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vill att vardagssnack ska leva igen! Ledssen över att den dog.. Hemskt ledssen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja ja e skita arg vill ha tillbaka den... alla spammade väl inte där??? de drabbar ju alla som inte spammade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *nu blev jag ju glad. *host* tönt *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *host* tönt *host* Host*håll käften nörd*host Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts