_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) När jag skrev w0rd med stora bokstäver i en topic så komm denna texten upp istället: Håller med till 100%!!!!! Varför?? Redigerad 20 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ordfilter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 OK då Vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tycker någon (eller jag) borde göra en "Detta visste du inte om GTAsajten"-topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 "Detta visste du inte om GTAsajten" Om den tråden ska uppfylla sitt namn, måste den innehålla den lilla del av sidans källkod som inte står i felmeddelandena. Nä, den får heta "Om du är n00b så visste du inte detta om GTAsajten" istället. BTW, _EmiL_: Lär dig söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fråga, hur många såna där ordfilter finns det här på gtasajten egentligen?? Jag vet att det finns Håller med till 100%! men mer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är superhemligt, top secret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fråga, hur många såna där ordfilter finns det här på gtasajten egentligen?? Jag vet att det finns Håller med till 100%! men mer då? Man kan iaf inte skriva Ir med L, då blir det eller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Man kan iaf inte skriva Ir med L, då blir det eller. D-e-j funkar inte heller, blir dig automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 D-e-j funkar inte heller, blir dig automatiskt. Jasså, visste inte jag dig mig Hej Timotej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Håller med till 100%! mig eller Tycker fortfarande wordfiltret ska bort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Sorry, men jag testade ordfiltren.. Redigerad 21 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Preview Post funkar också om man ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Preview Post funkar också om man ska testa. Tänkte inte på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kaboom Du har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) *gone* Redigerad 20 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts