leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur gör man vit text :"> inte sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur gör man vit text :"> inte sett det. Såhär antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Såhär antar jag Snygg Tema. Länk till nerladdning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Såhär? UNDRAR OM DE FUNKAR DÅ,, ALDRIG TESTAT:P It worked, thanks dude. Redigerad 23 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Snygg Tema. Länk till nerladdning? Tanka StyleXP, det är nåt av standardtemarna där tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Tanka StyleXP, det är nåt av standardtemarna där tror jag. Nooooo Inte stylexp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men snälla, PM finns för detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Spoilersvar: Jo vi får se. Han kan ju inte bara dö. Sen kan man ju undra vad som tog åt Snape. I 5:e boken var ju han med och skyddade Harry. Menmen han kanske har kört ett dubbelspel. Svar på spoilersvar: Jo Snape har kört ett dubbelspel hela tiden, tror att det var som Harry trodde i bok 4 om oklumeringslektionerna med Snape, att han "öppnade" hans tankar mer istället för att lära honom stänga. Redigerad 23 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Fan, det här börjar bli en intressant topic nu, blir väll att råläsa 4an idag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 BAH... läste ut den runt 6 i morse.... fy fan, jävla rowling som gjorde så att de blev så... vill läsa 7an nu... kommer ju dröja 1 år MINST... antagligen mycke mer... fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Läste ut den igår. Fan vad jag blev deppad då *SPOLIER* kolla absolut INTE om du inte läst boken Dumbledore dog. En annan sak, Harry sa ju att han inte skulle komma tillbaka till Hogwarts nästa år för att leta efter "Ni-Vet-Vem", kommer Ron o Hermione följa med tror ni? *SPOLER KLAR* Åhh vad jag längtar till nästa bok! Förresten, är det bara jag som ser den vita texten utan att markera?Strange.. Redigerad 25 juli, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Läste ut den igår. Fan vad jag blev deppad då *SPOLIER* kolla absolut INTE om du inte läst boken Dumbledore dog. En annan sak, Harry sa ju att han inte skulle komma tillbaka till Hogwarts nästa år för att leda efter "Ni-Vet-Vem", kommer Ron o Hermione följa med tror ni? *SPOLER KLAR* Åhh vad jag längtar till nästa bok! Förresten, är det bara jag som ser den vita texten utan att markera?Strange.. Jag tror att de i nästa och sista bok kommer tillsammans leta efter Voldemorts horcruxes, hitta dem, och i slutet döda Voldemort. @BroDD: Läste någonstans, tror Aftonbladet, att Rowling hade sagt att nästa bok kommer dröja minst 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Nej... de kommer bli ett helt mysko slut... typ grawp hämtar sina bröder o så springer dom runt jorden så den hamnar i fel.. öh.. läge runt solen så alla på jorden dör.. kanske inte.. men de kommer bli ett konstigt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Svar på spoilersvar: Jo Snape har kört ett dubbelspel hela tiden, tror att det var som Harry trodde i bok 4 om oklumeringslektionerna med Snape, att han "öppnade" hans tankar mer istället för att lära honom stänga. Svar på Hews Spoilersvar: Okej det har du nog ruskigt rätt i. Låter troligt. End på spoilersvar. Någon som vet när den svenska versionen kommer? Orkar inte läsa den engelska även om jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Svar på Hews Spoilersvar: Okej det har du nog ruskigt rätt i. Låter troligt. End på spoilersvar. Någon som vet när den svenska versionen kommer? Orkar inte läsa den engelska även om jag kan. 30 November kommer den på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Wiie, klarat mig genom en hel topic utan att kolla på NÅGOT vitt/gult... Ge mig en medalj! Längtar som fan på att den ska komma på svenska... Är enormt HP-Nürd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Wiie, klarat mig genom en hel topic utan att kolla på NÅGOT vitt/gult... Ge mig en medalj! Längtar som fan på att den ska komma på svenska... Är enormt HP-Nürd... Varför köper du inte den engelska nu då? Orka vänta om man är HP-nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Varför köper du inte den engelska nu då? Orka vänta om man är HP-nörd Har alla svenska hittills så jag ska inte köpa en engelsk förrän jag har alla 7 schwediska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Gnäller på mor min varje dag om att hon ska köpa den, men hon slår bara dövörat till. Fan. Hon är säkert mutad av SÄPO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Gnäller på mor min varje dag om att hon ska köpa den, men hon slår bara dövörat till. Fan. Hon är säkert mutad av SÄPO. Köp den själv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts