Jump to content

Harry potter

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spoilersvar: Jo vi får se. Han kan ju inte bara dö. Sen kan man ju undra vad som tog åt Snape. I 5:e boken var ju han med och skyddade Harry. Menmen han kanske har kört ett dubbelspel.

Svar på spoilersvar: Jo Snape har kört ett dubbelspel hela tiden, tror att det var som Harry trodde i bok 4 om oklumeringslektionerna med Snape, att han "öppnade" hans tankar mer istället för att lära honom stänga.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste ut den igår. Fan vad jag blev deppad då

*SPOLIER* kolla absolut INTE om du inte läst boken

Dumbledore dog. En annan sak, Harry sa ju att han inte skulle komma tillbaka till Hogwarts nästa år för att leta efter "Ni-Vet-Vem", kommer Ron o Hermione följa med tror ni?

*SPOLER KLAR*

Åhh vad jag längtar till nästa bok!

Förresten, är det bara jag som ser den vita texten utan att markera?Strange..

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste ut den igår. Fan vad jag blev deppad då

*SPOLIER* kolla absolut INTE om du inte läst boken

Dumbledore dog. En annan sak, Harry sa ju att han inte skulle komma tillbaka till Hogwarts nästa år för att leda efter "Ni-Vet-Vem", kommer Ron o Hermione följa med tror ni?

*SPOLER KLAR*

Åhh vad jag längtar till nästa bok!

Förresten, är det bara jag som ser den vita texten utan att markera?Strange..

Jag tror att de i nästa och sista bok kommer tillsammans leta efter Voldemorts horcruxes, hitta dem, och i slutet döda Voldemort.

@BroDD: Läste någonstans, tror Aftonbladet, att Rowling hade sagt att nästa bok kommer dröja minst 2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar på spoilersvar: Jo Snape har kört ett dubbelspel hela tiden, tror att det var som Harry trodde i bok 4 om oklumeringslektionerna med Snape, att han "öppnade" hans tankar mer istället för att lära honom stänga.

Svar på Hews Spoilersvar: Okej det har du nog ruskigt rätt i. Låter troligt.

End på spoilersvar.

Någon som vet när den svenska versionen kommer? Orkar inte läsa den engelska även om jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor