Jump to content

Harry potter

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är det sant att

[MARKERA]

snape dödar dumbledore?

[/MARKERA]

Svaret på frågan kan tänkas vara en spoiler för ovetande.

Jopp, efter att jag grinade över filmen i Dagens lol så undrade någon samma sak, som svar på det postade någon in printad sida ur boken där det var understruket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, tänkt på det också, men mannen som vi talar om är en av dom bästa personerna i HP, han är snäll, lugn jämnt, och omtänksam och sånt. Gillar han väldigt mycket, men iallfall, man får inte deppa för det.

Och vafan, det är fantasy, vad säger att han inte uppstår i nästa bok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag sa ju, man ser det gula, man läser det, som vilken normal person här som helst.

Nej, jag sitter ungefär 30-40cm från min skärm, så man slipper bli som du din tappade barnunge.

. lol sitter oxo typ 40 ifrån.. eller nå sånt.. orkar inte mäta :P

men du kanske har überstor text så du ser.. fan vet jag.. eller så e ditt gula konstigt.. eller nåt.. eller så e du en ninja me superblick :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan också läsa texten och då sitter jag typ 30-40 cm ifrån och gör det utan att anstränga mig.

Svar på spoiler:Jag tror han återuppstår. Hela bokserien förstörs ju om han dör.

Spoiler, Jag tänkte att han kanske använder horcruxes för att återuppstå, fast det är ju Dark Dark Dark!!( :lol: ) magic så jag vet inte.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoiler, Jag tänkte att han kanske använder horcruxes för att återuppstå, fast det är ju Dark Dark Dark!!( :lol: ) magic så jag vet inte.

Spoilersvar: Jo vi får se. Han kan ju inte bara dö. Sen kan man ju undra vad som tog åt Snape. I 5:e boken var ju han med och skyddade Harry. Menmen han kanske har kört ett dubbelspel.

Redigerad av SAAB
Länk till kommentar
Dela på andra sidor