Jump to content

Harry potter

Mathias
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 102
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Anledningen till att jag klickade in, var för att jag är intresserad av Harry Potter, och bok nr6 råkar vara en av dom.

Dessutom kan man se den gula texten utan att markera texten.

När jag inte köpt GTA:SA, då rörde jag inte ens musen över GTA San Andreas delen, så. Men men, nu vet ju iaf vad som händer så. Happy reading!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det sant att.. skoja. Men hur tror ni allt slutar? Har inte en aning om hur det kommer bli men det lilla man sett från andra filmerna kommer nog Ron och Hermonie bli tillsammans, och Harry och lillesyrran till Ron. (BARA EN SPEKULATION)

Inte Harry och Ginny! Isafall Harry och Cho Chang. Hon har iof ıbte vart med i nan film an, men hon kommer nog...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du som e retard ffs... du e på 4 boken o den här handlar om bok nummer 6... o eftersom han som gjorde topicen inte sa nåt om handlingen bla bla typ.. så behöver han väll fan inte skriva spoiler? o han som skrev spoiler grejs han varnade ju.. o skrev spoiler.. o skrev me gult... fan skyll dig själv om du e så dum o går in här... börjar bli irriterad på folk som dig

Du är ju helt cp.

Såklart man går in på en tråd som heter Harry Potter bok 6 om man är intresserad av Harry Potter.

Man ser den gula texten, jag såg den utan att markera den. Fan vad jag blir förbannad på omogna små skitungar som dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte Harry och Ginny! Isafall Harry och Cho Chang. Hon har iof ıbte vart med i nan film an, men hon kommer nog...

Det är ju över mellan Harry och Cho Chang sedan länge, tyckte också att Harry och Ginny lät lite småskumt, men har ändrat min åsikt lite nu ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju helt cp.

Såklart man går in på en tråd som heter Harry Potter bok 6 om man är intresserad av Harry Potter.

Man ser den gula texten, jag såg den utan att markera den. Fan vad jag blir förbannad på omogna små skitungar som dig.

Skönt med nån som fattar. Tack.

Och ja, det är klart man går in, jag gillar ju Potter, så varför inte?

Typ som om vem de nu var, BroDD eller? Om du dyrkar nånting, ok, ja dyrkar inte Potter, men jag tkr det är extremt bra, men om du ser en topic där det står, vi säger att du gillar en tv serie, låt oss säga lost. Går du inte in? Jo, jag tror det.

Och om du ser du det ej detta då? Jag kan klart och tydligt se det, är jag ensam?

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är det en bok, men man vill inte ha reda på saker och händelser ur den, för att den "bara" är en bok. Och jag ville bara göra det klart för vissa här.

Han skrev ju spoiler så sluta tjata!!!!!!!!!!!!!!

o nej, ja kan inte läsa den gula texten förutom om ja sitter me huvvet 10 cm från skärmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra att hacka på andras intellekt när man inte ens kan stava ord som man ska kunna i grundskolan...

Roll up, roll up, on-topic, cheap price, yes!

Ja hackar inte på nåns intellekt... sa att han inte skulle läsa de gula o så fråga ja hur nära skärmen han sitter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor