leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Anledningen till att jag klickade in, var för att jag är intresserad av Harry Potter, och bok nr6 råkar vara en av dom. Dessutom kan man se den gula texten utan att markera texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Anledningen till att jag klickade in, var för att jag är intresserad av Harry Potter, och bok nr6 råkar vara en av dom. Dessutom kan man se den gula texten utan att markera texten. När jag inte köpt GTA:SA, då rörde jag inte ens musen över GTA San Andreas delen, så. Men men, nu vet ju iaf vad som händer så. Happy reading! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Anledningen till att jag klickade in, var för att jag är intresserad av Harry Potter, och bok nr6 råkar vara en av dom. Dessutom kan man se den gula texten utan att markera texten. Stackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det sant att.. skoja. Men hur tror ni allt slutar? Har inte en aning om hur det kommer bli men det lilla man sett från andra filmerna kommer nog Ron och Hermonie bli tillsammans, och Harry och lillesyrran till Ron. (BARA EN SPEKULATION) Inte Harry och Ginny! Isafall Harry och Cho Chang. Hon har iof ıbte vart med i nan film an, men hon kommer nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du som e retard ffs... du e på 4 boken o den här handlar om bok nummer 6... o eftersom han som gjorde topicen inte sa nåt om handlingen bla bla typ.. så behöver han väll fan inte skriva spoiler? o han som skrev spoiler grejs han varnade ju.. o skrev spoiler.. o skrev me gult... fan skyll dig själv om du e så dum o går in här... börjar bli irriterad på folk som dig Du är ju helt cp. Såklart man går in på en tråd som heter Harry Potter bok 6 om man är intresserad av Harry Potter. Man ser den gula texten, jag såg den utan att markera den. Fan vad jag blir förbannad på omogna små skitungar som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Inte Harry och Ginny! Isafall Harry och Cho Chang. Hon har iof ıbte vart med i nan film an, men hon kommer nog... Det är ju över mellan Harry och Cho Chang sedan länge, tyckte också att Harry och Ginny lät lite småskumt, men har ändrat min åsikt lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ta det lugnt nu for fan! Skrıv spoılers med vıt text nasta gang bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Du är ju helt cp. Såklart man går in på en tråd som heter Harry Potter bok 6 om man är intresserad av Harry Potter. Man ser den gula texten, jag såg den utan att markera den. Fan vad jag blir förbannad på omogna små skitungar som dig. Skönt med nån som fattar. Tack. Och ja, det är klart man går in, jag gillar ju Potter, så varför inte? Typ som om vem de nu var, BroDD eller? Om du dyrkar nånting, ok, ja dyrkar inte Potter, men jag tkr det är extremt bra, men om du ser en topic där det står, vi säger att du gillar en tv serie, låt oss säga lost. Går du inte in? Jo, jag tror det. Och om du ser du det ej detta då? Jag kan klart och tydligt se det, är jag ensam? Redigerad 22 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sponge = Pottzork? I sådana fall så har ju killen slagit nåt sorts rekord. Han har blivit bannad men har redan pajjat på forumet efter någon dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sponge = Pottzork? Här håller vi oss uppdaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sponge = Pottzork? I sådana fall så har ju killen slagit nåt sorts rekord. Han har blivit bannad men har redan pajjat på forumet efter någon dag... Och vad har det med Harry Potter att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kollade igenom topicen nu. tagga ner allihop, det är bara en bok. Och om ni vill bråka så kan ni snacka med väggen där borta. Just den ja, den med ordet varning påsprayat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Visst är det en bok, men man vill inte ha reda på saker och händelser ur den, för att den "bara" är en bok. Och jag ville bara göra det klart för vissa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jaja, vi fattar att du är sur nu, sluta tjafsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag tjaffsar inte. Jag berättade bara hur det ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Visst är det en bok, men man vill inte ha reda på saker och händelser ur den, för att den "bara" är en bok. Och jag ville bara göra det klart för vissa här. Han skrev ju spoiler så sluta tjata!!!!!!!!!!!!!! o nej, ja kan inte läsa den gula texten förutom om ja sitter me huvvet 10 cm från skärmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 JA! HAN SKREV SPOILER, HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SÄGA, MAN KAN LÄSA DET GULA TEXTHELVETET UTAN ATT MARKERA, DET ÄR ISÅFALL BÄTTRE MED VITT, NU VET DU VAD JAG TYCKER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 JA! HAN SKREV SPOILER, HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG BEHÖVA SÄGA, MAN KAN LÄSA DET GULA TEXTHELVETET UTAN ATT MARKERA, DET ÄR ISÅFALL BÄTTRE MED VITT, NU VET DU VAD JAG TYCKER. Läs inte de gula då ditt jävla smartskafft hur nära skärmn sitter du? 5 cm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Läs inte de gula då ditt jävla smartskafft hur nära skärmn sitter du? 5 cm? Bra att hacka på andras intellekt när man inte ens kan stava ord som man ska kunna i grundskolan... Roll up, roll up, on-topic, cheap price, yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bra att hacka på andras intellekt när man inte ens kan stava ord som man ska kunna i grundskolan... Roll up, roll up, on-topic, cheap price, yes! Ja hackar inte på nåns intellekt... sa att han inte skulle läsa de gula o så fråga ja hur nära skärmen han sitter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts