CurunirOfValinor Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) VARFÖR I HELVETE SKA NI ENS ÖPPNA KÄFTEN OM HANDLINGEN I NÅTT? NEJ, MEN DET ÄR KLART, DET ÄR JU JÄVLIGT KUL ATT FÖRSTÖRA NÖJET FÖR ANDRA, ELLER HUR? AAAAAaAAhHHHH FAN, JA SKA JU PRECIS BÖRJA PÅ FYRAN, TACK FÖR ATT JAG FICK REDA PÅ DET. JÄVLA RETARD Men gå inte in i såna här trådar då. Om du går in i en sån här tråd så borde du vara beredd på att det kommer finnas lite spoilers. Redigerad 21 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej, det står Harry Potter, bok #6. Inget om spoilers, så ni/du får ursäkta om jag gjort nått fel?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Håller helt med leftbehind, är fortfarande lite grinig över att ha fått en sak spoilad av en video utan spoilingvarning i Dagens lol tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Håller helt med leftbehind, är fortfarande lite grinig över att ha fått en sak spoilad av en video utan spoilingvarning i Dagens lol tråden. Är det så många som läser H.P!? Otroligt nog har jag oxå läst alla utom den senaste som släpptes i höstas! Finns det en video om H.P i LOL-tråden!? Vet nån vilken sida den ligger på eller kan nån kanske länka!? Jag har inte sett den!? Måste ha missat den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hade tänkt vänta på den svenska versionen men jag tror jag köper den engelska iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det så många som läser H.P!? Otroligt nog har jag oxå läst alla utom den senaste som släpptes i höstas! Finns det en video om H.P i LOL-tråden!? Vet nån vilken sida den ligger på eller kan nån kanske länka!? Jag har inte sett den!? Måste ha missat den!? Ja det är väldigt många läser Harry Potter, den senaste som släpptes för snart en vecka sedan sålde mer på en dag än vad Da Vinci koden gjorde på ett år! Här är filmen som fanns med i Dagens lol, han som postade den hade glömt att lägga spoiler varning från början men det har nu editerats in, finns på sidan 323 tror jag. Varning Spoiler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Många tack Hew! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det visste jag ju redan, men annars hade jag sökt upp dig och avrättat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har bara läst De Vises Sten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 I oktober tror jag det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Höpte ett ex när jag var i Skottland på releasedatumet, vuxenversionen. Fast jag har inte börjat läsa än, för jag ska läsa klart Liftarens guide till galaxen först Ingen skillnad på vuxen och barnversionen... förutom omslaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 VARFÖR I HELVETE SKA NI ENS ÖPPNA KÄFTEN OM HANDLINGEN I NÅTT? NEJ, MEN DET ÄR KLART, DET ÄR JU JÄVLIGT KUL ATT FÖRSTÖRA NÖJET FÖR ANDRA, ELLER HUR? AAAAAaAAhHHHH FAN, JA SKA JU PRECIS BÖRJA PÅ FYRAN, TACK FÖR ATT JAG FICK REDA PÅ DET. JÄVLA RETARD AAHAHAHAHAHAHAHAAAHAHA fy faaaaaaaaaan va ja garvade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 VARFÖR I HELVETE SKA NI ENS ÖPPNA KÄFTEN OM HANDLINGEN I NÅTT? NEJ, MEN DET ÄR KLART, DET ÄR JU JÄVLIGT KUL ATT FÖRSTÖRA NÖJET FÖR ANDRA, ELLER HUR? AAAAAaAAhHHHH FAN, JA SKA JU PRECIS BÖRJA PÅ FYRAN, TACK FÖR ATT JAG FICK REDA PÅ DET. JÄVLA RETARD Om du ska börja på 4an, vad fan ska du in på 6an och läsa om då? Du är en retard, du ser fan inte ens skillnad på siffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om du ska börja på 4an, vad fan ska du in på 6an och läsa om då? Du är en retard, du ser fan inte ens skillnad på siffror. Ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Om du ska börja på 4an, vad fan ska du in på 6an och läsa om då? Du är en retard, du ser fan inte ens skillnad på siffror. Är det jag som är retard? Om man ska börja på fyran, borde väll iaf DU fatta att man kommer till sjätte boken. Om man nu vet den hemligthet som J.K Rowling avslöjade, vilken var att en av huvudkaraktärerna kommer dö, så är man väll inte lika pigg på att läsa det. Retard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det jag som är retard? Om man ska börja på fyran, borde väll iaf DU fatta att man kommer till sjätte boken. Om man nu vet den hemligthet som J.K Rowling avslöjade, vilken var att en av huvudkaraktärerna kommer dö, så är man väll inte lika pigg på att läsa det. Retard Möjlig spoiler, Det där var ju nåt dom sa om bok nummer 5, dvs att någon huvudperson kommer dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ööh? Jag? Vad gjorde jag för spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ööh? Jag? Vad gjorde jag för spoiler? Nej jag gjorde en spoiler, skrev med vit text efter att jag skrev "Möjlig spoiler", läs det om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det jag som är retard? Om man ska börja på fyran, borde väll iaf DU fatta att man kommer till sjätte boken. Om man nu vet den hemligthet som J.K Rowling avslöjade, vilken var att en av huvudkaraktärerna kommer dö, så är man väll inte lika pigg på att läsa det. Retard Varför klickade du ens in dig här? Min största fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Är det jag som är retard? Om man ska börja på fyran, borde väll iaf DU fatta att man kommer till sjätte boken. Om man nu vet den hemligthet som J.K Rowling avslöjade, vilken var att en av huvudkaraktärerna kommer dö, så är man väll inte lika pigg på att läsa det. Retard Du som e retard ffs... du e på 4 boken o den här handlar om bok nummer 6... o eftersom han som gjorde topicen inte sa nåt om handlingen bla bla typ.. så behöver han väll fan inte skriva spoiler? o han som skrev spoiler grejs han varnade ju.. o skrev spoiler.. o skrev me gult... fan skyll dig själv om du e så dum o går in här... börjar bli irriterad på folk som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts