Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det någon som vet vad den kommer heta på svenska? och tror ni den kommer vara bra. (vet tyvärr redan en grej som kommer hända vilket trorligtvis kommer förstöra spänningen i den . För er som ej visste det så heter den Harry Potter and the half-blood prince. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Den kommer i höst, exakt datum/svensk titel vet jag inte. Redigerad 20 juli, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Harry Potter och Halvblods prinsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Harry Potter och Halvblods prinsen? Harry Potter och Halvblodsprinsen är väl mer troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Så sant så hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Är det boken som den där liraren förstör? I dagens lol postade någon nån Film... Då är det nån lirare som åker runt med en bil när nån Harry potter bok är släppt.. SÅ skriker han SPOILER SNAPE KILLES DUMBLEDOOR /SPOILEr. NOOOOOOOOOO YOU FUCKING BITCh .. ser inte direkt fram emot filmen, men jag ska se den. edit: blir ju medtvingad .. Redigerad 20 juli, 2005 av sponge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Den svenska översättningen kommer den 30 November om jag kommer ihåg rätt. @sponge, ja det är den boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Höpte ett ex när jag var i Skottland på releasedatumet, vuxenversionen. Fast jag har inte börjat läsa än, för jag ska läsa klart Liftarens guide till galaxen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ando Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Nothing to see here, move along Redigerad 20 juli, 2005 av Ando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja då är det klart att man läser den gula texten.. Dumma jaeger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det boken som den där liraren förstör? I dagens lol postade någon nån Film... Då är det nån lirare som åker runt med en bil när nån Harry potter bok är släppt.. SÅ skriker han SPOILER SNAPE KILLES DUMBLEDOOR /SPOILEr. NOOOOOOOOOO YOU FUCKING BITCh .. ser inte direkt fram emot filmen, men jag ska se den. edit: blir ju medtvingad .. VAFAN!! pottan man får ju fan inte säga sånt!! miffo och det är ju mer än en spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 VAFAN!! pottan man får ju fan inte säga sånt!! miffo och det är ju mer än en spoiler! De står ju spoiler. skäll på ando. han länkar ju fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Höpte ett ex när jag var i Skottland på releasedatumet, vuxenversionen. Fast jag har inte börjat läsa än, för jag ska läsa klart Liftarens guide till galaxen först Finns det en vuxenversion? Köpte boken dagen efter releasen, läste klart den på en dag. Vad kan jag säga, den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Den var hyfsat bra. http://www.kultureliten.se/harry_pwned.jpg <- myg0t he g0t pwnEd! Redigerad 20 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Sponge vafan gor spoılern vıt!! trodde det gula ınte va spoıler utan att spoılern var vıt... Hora! Jaja jag tror dıg ınte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Sponge vafan gor spoılern vıt!! trodde det gula ınte va spoıler utan att spoılern var vıt... Hora! Jaja jag tror dıg ınte! Är det sant att.. skoja. Men hur tror ni allt slutar? Har inte en aning om hur det kommer bli men det lilla man sett från andra filmerna kommer nog Ron och Hermonie bli tillsammans, och Harry och lillesyrran till Ron. (BARA EN SPEKULATION) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns det en vuxenversion? Köpte boken dagen efter releasen, läste klart den på en dag. Vad kan jag säga, den är bra Finns en vuxenversion som har en annorlunda framsida eftersom att många vuxna skäms över den vanliga, för att det ser ut som en barnbok Såg dock aldrig den versionen i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Köper den antaglien...Är kort och gott ett Harry Potter Freak...Efter GTA och CS Freak förstårs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Följde med farsan till Coop Forum tidigare idag och då såg jag att dem hade den (hade totalt glömt bort att den hade kommit) så jag köpte den då. Riktigt bra hittills (och jag tvivlar inte heller på att hela boken är bra). Redigerad 20 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 VARFÖR I HELVETE SKA NI ENS ÖPPNA KÄFTEN OM HANDLINGEN I NÅTT? NEJ, MEN DET ÄR KLART, DET ÄR JU JÄVLIGT KUL ATT FÖRSTÖRA NÖJET FÖR ANDRA, ELLER HUR? AAAAAaAAhHHHH FAN, JA SKA JU PRECIS BÖRJA PÅ FYRAN, TACK FÖR ATT JAG FICK REDA PÅ DET. JÄVLA RETARD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts