GTA3 freak Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 kanske sant...kanske inte Eller absolut inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Sånna här polls. Vote 2: GTASajtens undergång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har inte drömt mardrömmar på väldigt länge men jag mins några gamla. Jag drömde att jag var hemma hos mormor och stod i köket och lagade mat då min mosters man tog mitt och min kusins huvud och tryckte mot spisen och brände oss levande. Hans ansikte var helt förvridet och jag var rädd som fan. Men det är lite konstigt för Rolf, som han heter, är hur schyst som helst och skulle ALDRIG skada nån så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Null vote. Kommer sällan ihåg mina drömmar så jag har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hur kan en död tjej krypa ut ur teven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hur kan en död tjej krypa ut ur teven? Post mortem-ryckningar, typ... Jag drömmer mardrömmar om kaniner. Kaniner överallt!! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/willy_nilly.gif Redigerad 20 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Null Vote Min vanligaste och värsta mardröm som jag drömmer mycket ofta är: Det är mitt på dagen, jag befinner mig någonstans i min hemstad (även i huset), det varierar från gång till gång. Plötsligt hör jag ett högt ljud som blir starkare och starkare. Här vaknade jag alltid när jag var yngre... Men nu fortsätter drömmen med att jag är ensam där jag befinner mig. Jag vill gömma mig, men det går inte. Överallt jag går är det någon som ser mig... jag springer ner i kälaren... men jag står inte ut längre... Då vaknar jag Denna dröm varade som sagt inte så länge när jag var yngre... Så kanske om ett tag kanske jag inte vaknar när jag drömmer att jag är i källaren... Nästa gång ska jag försöka att inte vakna där, så jag får se vad som händer i resten av drömmen... Ibland är det inte bara ett ljud som "förföljer" mig, utan det kan vara andra MATERIELLA saker också som "STORA Orkaner", "MONSTER (ja det är sant, även om det verkar löjligt), UFON, Men alla har samma inehåll som exemplet, och det är alltid något jag gömmer mig för, som om det skulle ta mig om jag inte lyckades gömma mig Redigerad 21 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alla är rädda för nåt, hur tuffa ni än försöker verka så kommer det alltid finnas nåt ni är rädda för. Alla har haft en mardröm. Jepp, men så länge jag möter den eller det kan jag spela tuff. Jag har haft mardrömmar, men har de aldrig nu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tog null vote. Mın värsta mardrom är ett snöre som blır skrynklıgt. Hehe gammal skum feberdrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 En 40 graders feber-dröm: Att jag står och slår med ett svärd mot en sten ,så att det blir ett slags skrapande hemskt ljud. Låter kanske inte så läskigt men det är hemskt! _______________________________________ Sedan har jag ett (x) antal liknande mardrömmar som inte går att beskriva med ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Min värsta som jag kan komma på är: Vårt hus är nära en strand,och det är natt. våra grannar(nuvarande) bor också vid havet då(vi bor inte vid havet IRL) Helt plötsligt så ser jag någon stor jävla person komma på en väg,och vem är inte det.....leatherface allting går så snabbt för vi sitter i mina föräldrars sovrum och kollar vart han går... och han vet att vi är därinne Han går in i grannhuset och efter ett tag... så hur man(wruum) (wruuuuuuum) (wriiiiiuuum) (motorsåg ) så kommer han springade mot vårt hus och sparkar upp dörren till huset. sedan så hörs det inget...sen så kommer han in i sovrummet sedan så blixtrar det igen,då känns det som huset gungar och så... sen så vaknar jag :'( Kändes så jävla obehagligt. jo jag har en till som också är läskig: Jag vaknar helt plötsligt stående i Perstorp(grannstaden) någonstans där jag inte känner igen....jag är där med en kompis därifrån och någon mer... vi försöker få skjuts men det får vi ju inte. helt plötsligt så är dom borta och jag vänder mig och kollar efter dom,då upptäcker jag ett hus bakom mig...(sen slutade drömmen) (FORTSÄTTNING ------------> (nästa gång jag sover så fortsätter ju drömmen ) Jag går in där....och så är det någon affär,på en stol sitter en gammal kvinna och frågar om jag vill köpa något innan hon försvinner bort som alla andra... så svarar jag: vad menar du med att du försvinner som alla andra!? så säger hon: ......Livet är inte värt att leva. sedan så skriker hon högt som fan(jag är rädd för höga röster som kommer hastigt) sedan så reser hon sig upp och så ser jag att hon har ett rep i handen,då springer jag ut därifrån... då hör jag att hon skriker HÄMTA HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag öppnar dörren och då har hon hängt sigsjälv. skitläskigt. efter ett tag så kommer en bil kommande,med det som är så jävla speciellt är att det är en av dom bilarna som först tillverkades. där sitter 2 män i som är finklädda (så spec som dom var på 1900talet). En säger: vart har du varit? jag fattar ju ingenting...men jag hoppar in ändå sen så var det ingenting mer läskigt precis,så det slutar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 ...innan hon försvinner bort som alla andra... så svarar jag: vad menar du med att du försvinner som alla andra!? så säger hon: ......Livet är inte värt att leva. Wtf? Hur fan kan hon svara nar hon forsvunnıt? Later javlıgt laskıgt bara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag har inte drömt nå läskigt på länge Men när jag var lite så var jag rädd för monster på toan drömde om det mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inatt drömde jag, ingen marddröm då, att en tjej jävligt lik Angelina Jolie var naken och ville ha sex med mig. Vi var uppe på ett hustak eller nått. Sen plötsligt vaknar jag och inser att det bara var en dröm, idag jänner jag mig väldigt tjejtjusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hur kan en död tjej krypa ut ur teven? Zombie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Null Vote: Vote Jag har två dom är svinknäpp. Men ändå vart jag rädd. Eller jag vet inte vilken som var läbbigast men två då: Dream 1: Scooby, Brorsan och Polarn: Jag såg scooby och Shaggy springa i ett kolsvart rum. Dom gick ut ur en dörr plöttsligt var dom helt förvandlade. Ja dom var min broders kompisar. Dom satt i ett fallfärdigt hus och plöttsligt slocknade lyset. En av min broders kompisar sträcker sig efter proppskåpet och när han bytt propp hör jag ett ljud som är svårt att beskriva det blir svart en stund sekunden efter är jag bakom en sten på ett berg med min bästa kompis och en annan kompis. Vi ser solen resa sig ganska snabbt samtidigt med det obeskrivliga ljudet som blir högre och högre hela tiden. Då sprängdes solen som en atombomb och jag säger: Vad fan har ni gjort. Det blir svart. Sen kommer det upp en bild: Angneta Sjödin går på en av stockholms gator och säger någonting om att alla kommer dö av kylan innom några år och inslaget slutar med att kameramannen filmar upp mot himmelen som är blå med några gråa moln... Dream 2: Bästa polarn tappar benet: Jag och min bästa kompis är i lekparken han vill vara i tornet där man kan lasta sand och jag vill vara i sandlådan. Envis som vi båda är drar jag i min kompis ena ben och han håller sig fast i tornet. Hans ben lossnar. Jag håller i det och sen är vi på väg hem och jag märker att han har ett litet sår på hans andra ben: "Oj" säger vi och går vidare... Japp det var dom drömmarna det. Och när jag var mindre drömde jag nästan varje natt om en massa maskinerier som krånglade men ibland bl lungnare och igenom allt maskineri kunde man se öken. När maskineriet såg jag öknen helt platt och inga maskinerier sen började det krångla igen och jag ser maskineriet och sanden bakom börjar guppa. Det var jävligt irriterande tänk att ha en massa krånglande maskiner som väsnas på natten.. Jag andades snabbt när det krånglade men när det var lungt var jag lungn och nästan jätteglad. Jag kände rakt hur jag låg där och sovde med antingen ett jättesmile eller en ledsen min med svåra djupa andningar och att jag låg och vred mig i sängen. Men dom drömmarna är över nu som tur är. Men om jag tänker efter så är faktiskt drömmarna när man precis somnat och hjärnan tänker gå in i "bearbetningsfasen" då man drömmer att man ramlar i en bottenlös avgrund och sen vaknar. De är nog dom värsta drömmarna. Oj vilket långt inlägg. Ce ya later Redigerad 22 juli, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Zombie? Då är man inte död, då är man levande död. Eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 RYSSEN KOMMER! :'( Skojade bara. Har aldrig mardrömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag kommer ihåg vissa mardrömmar... En hade jag för väldigt länge sen, den började med att jag vaknade upp i ödsligt, kalt område. Fanns bara döda träd, och ett ganska så starkt ljus som lyste överallt, som en sol som precis ska gå upp/ner. Helt plötsigt hör jag ett väldigt starkt öronbedövande ljud och så kollar jag upp i himlen så ser jag flera stycken gigantiska fladdermöss och jag får för mig att de jagar mig så jag börjar springa. Nånstans efter det vaknade tror jag...blev faktiskt rädd av den. Hade sett en vampyrfilm innan jag gick och sov, gissar att den har nåt att göra med drömmen. En annan dröm jag har haft är att jag blivit jagad av en gammal kärring med hagelgevär i en stor herrgård. Och alltså, hon rörde sig inte som en gammal kärring, hon sprang som hon var ung. Inte för att jag såg henne så mycket i drömmen, men om jag minns rätt hörde jag hennes fotsteg hela tiden. Vi var liksom i en stor labyrint, stora "buskväggar", och hon sprang efter mig och skjöt efter mig. Det låter inte läskigt, men jag blev rädd som tusan. Hade ju inget att försvara mig med. Vaknade upp kallsvettig. Usch. Inget jag vill drömma igen. Btw, har nån lyckats med att styra sin egen dröm? Alltså, förstått i drömmen att de drömmer och bestämmer vad de drömmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Jag kommer ihåg vissa mardrömmar... En hade jag för väldigt länge sen, den började med att jag vaknade upp i ödsligt, kalt område. Fanns bara döda träd, och ett ganska så starkt ljus som lyste överallt, som en sol som precis ska gå upp/ner. Helt plötsigt hör jag ett väldigt starkt öronbedövande ljud och så kollar jag upp i himlen så ser jag flera stycken gigantiska fladdermöss och jag får för mig att de jagar mig så jag börjar springa. Nånstans efter det vaknade tror jag...blev faktiskt rädd av den. Hade sett en vampyrfilm innan jag gick och sov, gissar att den har nåt att göra med drömmen. En annan dröm jag har haft är att jag blivit jagad av en gammal kärring med hagelgevär i en stor herrgård. Och alltså, hon rörde sig inte som en gammal kärring, hon sprang som hon var ung. Inte för att jag såg henne så mycket i drömmen, men om jag minns rätt hörde jag hennes fotsteg hela tiden. Vi var liksom i en stor labyrint, stora "buskväggar", och hon sprang efter mig och skjöt efter mig. Det låter inte läskigt, men jag blev rädd som tusan. Hade ju inget att försvara mig med. Vaknade upp kallsvettig. Usch. Inget jag vill drömma igen. Btw, har nån lyckats med att styra sin egen dröm? Alltså, förstått i drömmen att de drömmer och bestämmer vad de drömmer? Ja. Jag har gjort det kanske fem gånger i mitt liv. Fast tre av dom gångerna bestämde jag mig för att de va dags o vakna, och gjorde det. En gång va jag på ett fartyg som sjönk. Minns inte vad som fick mig att fatta att de va en dröm, men då jag väl fattade att jag drömde, bestämde jag att fartyget skulle "återställas", alltså att den kraftiga slagsidan som fanns rättades... I den sista började jag råflörta me typ alla tjejer i omgivningen(va på en fest i drömmen, och det som fick mig att fatta att jag drömde var att rummet växte, och att det nya utrymmet fylldes på me allt snyggare tjejer). De slutade med en tjugokant(vaknade innan det verkligen blev kul). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts