Tux Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Nå? Vote: Ensamm i skogen på natten OBS: Jag märkte att jag har skrivit fel på titlen Redigerad 20 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har aldrig några mardrömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag är inte rädd för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Jay Leno står i ett hörn och stirrar på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Jay Leno står i ett hörn och stirrar på mig Det finns inte ens med som akternativ? Förövrigt är det rätt onödigt med en sån här poll med tanke på det är olika för varje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Alla är rädda för nåt, hur tuffa ni än försöker verka så kommer det alltid finnas nåt ni är rädda för. Alla har haft en mardröm. Personligen så har jag haft en mardröm(är inte säker men misstänker att jag drömde...) det som händer är helt enkelt att kommer nån jävel långsamt mot mitt fönster, jag blinkar till för en sekund, för att finna mannen ståendes precis utanför mitt fönster och stirrar på mig. Jag bluundar och vägrar att öppna ögonen, och nån timme senare öppnar jag försiktigt ögonen, och ser mannen sitta på sängen, fortfarande stirrandes mig i ögonen.. :'( Det kanske inte låter läskigt, men när man inte är säker på om man drömde... null vote. Redigerad 20 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote = Null vote Min värsta var nog när jag drömde att alla i världen hade dött förutom jag och en viss person, vem vet jag inte. Men jag kommer ihåg att den personen var ute efter att döda mig, han jagade mig genom hela Hedesunda(där jag bor) och sen tog jag nånting och åkte in till Gävle, kommer ihåg hur man satt sej ner i ett hus, darrande av skräck och vem står inte framför en när man kollar sen, det sista jag kom ihåg innan jag vakna var att jag såg ansiktet på personen och den personen höjde en pistol mot mit huvud, han tryckte av, sen vakna jag. :'( Det var nog det värsta jag har vart med om i Mardrömmsyfte. BTW den personen som jagade mig i drömmen visade sej vara min bästa kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Monster under sängen!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom två alternativen med flickan har du fått ifrån filmen The Ring va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vart dränkt av en vampyr i mitt vardagsrum. Min syrra stog och tittade på och inte gjorde nånting. Vampyren skulle dränka min morsa som var och handla efter mig. Min läskigaste mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Brukar inte drömma mardrömmar, och dom jag drömt minns jag endå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Null Vote: Drömde en gång att jag typ var på nån spelmässa i framtiden, och för att se speltrailerna så måste man gå in i typ såna portaler(som i Crash Bandicoot när man ska välja värld) för att inte bara se, utan uppleva trailern som om man levde inne i den(typ att man var en kamera och fick titta på vad du ville)! När man har sett klart trailern så ska man välja ett annat spel, fast hela din omgivning är precis som i det spelet du precis tittade på! T.ex om du tittade och uplevde ett nytt krigsspel som uttspelar sig i djungeln, så kommer allt runt om dig vara som en liten djungel(sen när du har kommit ut ur trailern) och alla portar till nya trailers kommer vara djungelinspirerade! Jag gick till Silent Hill 5 Trailern och upplevde den. Man såg spelet som i en gammal filmrulle(ni vet, när allt rullar ner och det kommer såna små fläckar? ), iallafall var det skitläskigt så jag stack ut ur trailerrummet. Det värsta var att så fort jag kom ut, var allt runt om kring mig som i spelet!!! Äckliga spöken gick flög lågt till mig på ett lent och rakt sätt(om ni fattar vad jag menar) Jag försökte gömma mig och hitta ett annat spelrum så att jag inte fick uppleva detta mer, men allt var för mörkt och creepy så jag kunde inte se, och det kom äckliga saker fram till mig hela tiden, och sen vaknade jag! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom två alternativen med flickan har du fått ifrån filmen The Ring va? Ja Hon (Samara Morgan) är ju ändå läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 En till äcklig dröm jag hadde för ett bra tag sen var typ som ett av alternativen, en flicka står i ett hörn och glor på en, men istället var det typ så att jag somna och vakna i drömmen, såfort jag öppna dörren från mitt rum så står det nån där, med stora blodsprängda äckliga ögon, inget ansikte bara ögonen sen vakna jag, efter det stängde jag aldrig dörren till mit rum nå mer. Men tänk er känslan att stirra in i stora blodsprängda ögon :'( UÄH :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Hitta föreldrarna döda på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I går nett drömde jag att massor av zombies jagade mig. Jag och min bror fick gömma oss i en graderob. Helt plötsligt kom jag på att jag var i en dröm och så gick jag ur graderoben och räddade min bror Men att-vara-ensam-i-skogen-drömmar brukar vara rätt läskiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Detta är nog inte sant men....Blair Witch Project 3 Studenter försvinner en dag i skogen nära Burkittville... Plus att man hittade en av studenternas film under några stenar i Rustin parrs ruiner..... rustin parr är då ett gammalt hus mitt i skogen eller det är mer som ett sten hus typ ... lite sjukt ändå...kanske sant...kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Hitta föräldrarna döda på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag brukar inte drömma men man kommer ihåg hur rädd man va när man va liten och skulle sova.... Jag har alltid trott att ett vidrigt monster ska komma å äta upp mig Och att någon ska såga av mina ben med en motorsåg om jag ligger utanför med benen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 VOTE: En spindel på väggen som hoppar på dig! fast egentligen inte.. men ja votade så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts