The Dude Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nu ska jag vara ärligt. VOTE: Ja, uta ba helvette... HemuleN vet jag inte mycket av... snackar lite på msn och shit... Men pottzork :'( Han var snäll och rolig Vad mer kan man begära ? Tillbaka med dom... EDIT: jag förlåter dig BroDD :'( Jag är tillbaka nu.... varit borta sen i söndags men ingen har väl märkt något Pottzork var erkänd rasist och var det inte du en av dom som var med i afa? Eller det kanske var några andra lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Stackare Det skänns taskigt att bli portad 3 år, men att bli portad 3 år från Gtasajten Man svimmar bara man tänker på det Redigerad 21 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Stackare Det skänns taskigt att bli portad 3 år, men att bli portad 3 år från Gtasajten Man svimmar bara man tänker på det Dom har förtjänat sina straff. Idioter båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Pottzork var erkänd rasist och var det inte du en av dom som var med i afa? Eller det kanske var några andra lirare. Inte AFA men åt vänster är jag. Men jag bryr mig inte om vad pottzork hade för politisk åsikt.. Tror inte han själv är så insatt i politiken så han bara skriver lite utan att tänka på vad han skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilka regler bröt dom mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilka regler bröt dom mot? Dom spammade som fan. Sen var pottzork allmänt störande och dum i huvudet, men det kanske inte hör till saken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Dom spammade som fan. Sen var pottzork allmänt störande och dum i huvudet, men det kanske inte hör till saken... De kanske gjorde det. Men nu gjorde du något dumt också, snackar skit bakom deras rygg och isåfall e du dum i huvudet också. Redigerad 22 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 .w0rd soldat Jag tycker du är allmänt störig Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du är dum i huvet, ne du är dum i huvet.. Sluta bete er som barn.. Eller fan också! Ni är ju barn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du är dum i huvet, ne du är dum i huvet.. Sluta bete er som barn.. Eller fan också! Ni är ju barn.. Sluta vara så... Tjock! Haaa? Vad säger du nu då?? Du e tjock! Ha! Ha!.... Nej men seriöst saknar dem inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts