Bjorneman Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 VOTE: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Alla behöver "the bad guy" men det är inte direkt så att jag brydde mig speciellt om båda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Null vote me don't care edit: fast jag tyckte inte pottzork var så jobbig som alla andra verkar tycka Redigerad 21 juli, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag kommer sakna dom. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Fattar inte varför alla vill förkorta Hemulens straff heller. Säg så här: Pottzork går runt och mördar lite varje dag (och natt). Men Hemulen blir övertalad av Pottzork, och en natt går han runt och mördar lite. Ska han få förkortat straff för att han bara gick runt och mördade en natt? Ni fattar principen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det blir förvisso konstigt om man jämför mord med att skriva onödigt många och oviktiga inlägg på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det blir förvisso konstigt om man jämför mord med att skriva onödigt många och oviktiga inlägg på ett forum. Jo. Men principen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Njae... Pottzork var lite... halvtaskig. Men Hemulen var ju söt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Njea.. Tycker också att 3år är lite väl mycket.. skulle jag varit bannad så länge hade jag nog släpp gtasajten för gått :'( Fast jag skulle nog också använt en proxy, och reggat en nytt konto nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: NEEJ!!!!! skönt att dom e bannade Det var på tiden att de blev bannade, speciellt Pottzork så som han spammade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Njea.. Tycker också att 3år är lite väl mycket.. skulle jag varit bannad så länge hade jag nog släpp gtasajten för gått :'( Fast jag skulle nog också använt en proxy, och reggat en nytt konto nästa dag Det är just det som är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ok, pottzork skrev mycket, men han fick mig att skratta ett par gånger. Tex hans dröm där det satt någon unge och spela munspel och lira ps2. Autist-tråden var ju också en källa till skratt, pottzorkens delfin-bild . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Njae Om ni skulle haft enskilda poll's om båda så skulle HemuleN vara: Ja som faen, Och Pottzork: NEEJ!!!!! skönt att han e bannad Sad but true... Vet inte varför men har alltid irriterat mig på Pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tycker det är skönt att dom är bannade. Tyckte inget av allt de skrev var intressant eller roligt, bara otroligt irriterande. Tycker faktiskt att fler ska bli bannade, men jag nämner inga namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Pa grund av att jag e ı Turkıet har jag varıt helt avskarmad... Kan nagon beratta vad de har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Pa grund av att jag e ı Turkıet har jag varıt helt avskarmad... Kan nagon beratta vad de har gjort? Spammade rejält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tråkigt att de skulle gå så långt att de blev bannade men jag kan inte påstå att jag saknar dem. Bryter man mot reglerna 5 gånger har man gjort sig förtjänt av en bann. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 HemuleN, pottzork och Frenzy e dom som livar upp forumet.. dom som äger... och jag... förlåt frenzy.. förlåte du mig? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Nu ska jag vara ärligt. VOTE: Ja, uta ba helvette... HemuleN vet jag inte mycket av... snackar lite på msn och shit... Men pottzork :'( Han var snäll och rolig Vad mer kan man begära ? Tillbaka med dom... EDIT: jag förlåter dig BroDD :'( Jag är tillbaka nu.... varit borta sen i söndags men ingen har väl märkt något Redigerad 21 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts