SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det var sommaren -03. Jag blev bannad några dagar innan det skedde (har jag för mig)(med min förra användare). Men dom gjorde en tråd(kanske flera? vet inte riktigt) där dom skrev en massa skit om sajten m.m. Var det inte då skribb uppmanade till warez? Massa länkar och skit. Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Var det inte då skribb uppmanade till warez? Massa länkar och skit. Har du haft ett annat konto innan eller hur vet du sånna grejer? Det käns som du är en inbiten forumit men ändå högt medlemsnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Har du haft ett annat konto innan eller hur vet du sånna grejer? Det käns som du är en inbiten forumit men ändå högt medlemsnummer. Har varit med länge, längre än du tror Hade en annan användare som jag glömde lösenordet till. Så då gav jag upp gta sajten i någon månad sedan så orkade jag inte och skapade en ny användare. Sedan så hade den dåligt namn, riktigt dåligt namn. Försökte även få tillbaka den användare med mail men jag lyckades inte, förmodligen ligger den på någon gammal mail. Varit medlem med den sedan 03. 21 Juni 03 Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bryr mig inte, btw så är Bullet borta på en sju dagars också hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har varit med länge, längre än du tror Hade en annan användare som jag glömde lösenordet till. Så då gav jag upp gta sajten i någon månad sedan så orkade jag inte och skapade en ny användare. Sedan så hade den dåligt namn, riktigt dåligt namn. Försökte även få tillbaka den användare med mail men jag lyckades inte, förmodligen ligger den på någon gammal mail. Varit medlem med den sedan 03. 21 Juni 03 Aa ok då fattar jag. Joined 24-May 03 Haha ägd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Aa ok då fattar jag. Haha ägd.. Muahahah, aa lite Ska inte gå mer offtopic nu.. Lämnar denna tråd till pirajorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Var det inte då skribb uppmanade till warez? Massa länkar och skit. Uhm. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tog mitt straff och gnällde inte om det, så fuck you sweetiepie. Fan vad jag dubbelpostar nu då. Men jag gnällde inte heller, i alla fall. Och allt det där är ju utrett, så känns onödigt att ta upp det nu då jag självfallet skäms en "aning"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Jaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Drog inte upp det var inte menat att smutskasta er. Menar bara att vi tog snällt emot eran ban och kom sen tillbaka. Inte hade ni nån kompis som försökte fjäska ner er ban tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hemulen har jag knappast sett av.. Pottzork tyckte jag var en riktigt fjant som inte skulle vart här från början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: NEEJ!!!!! skönt att dom e bannade Fattar inte vad som var så speciellt med dom. Precis som alla andrade spammare: * Hade dom säkert skrivit ett program som piper till om det är några nya posts. * Hade sin postcount uppskriven på nån vägg på sitt rum. * Drömde våta drömmar om gtasajten på nätterna. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 "Skönt att de e bannade"!? Nja, Det är ju aldrig något positivt så "skönt" vete 17! Inte bra att vara skadeglad, men det var ju absolut på tiden att de fick en tillrättavisning! Det är ju skoj att sitta och prata med folk på sajten och lära känna medlemmar på forumet! Vissa tycker man riktigt bra om och snackar mycket med andra tycker man sämre om... Men hela den grejen förstörs ju totalt om folk håller på och spamma sådär! Det var ju oxå ett antal melemmar som varnade dem för att de antagligen skulle åka på en propp om de inte taggade ner! Men de ville ju inte lyssna, utan körde på med sitt race! Sen är det rätt kass att gå på personer så som de gjorde! Det spelar ingen roll om det är Mods. (som i det här fallet) eller "bara" vanliga medlemmar... Komigen, "vilken mod. är fulast"??? Jag vet att vi har en del ganska unga medlemmar här på forumet men jag tror faktiskt inte att sånthär har med ålder att göra utan attetyd! Det är ju inte bara Moderatorena som ska hålla ordning på forumet! De kan inte vara online dyngnet runt! Medlemmarna på ett forum bör ju oxå visa att ett visst uppförande inte är acceptabelt...!? /Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tycker också att vi medlemar ska kunna visa att vi klarar av en natt utan att någon mod är inne, vilket inte Pottan och Hemulen gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Va? Är dom bannade? SKÖNT! Pottzork var jobbig! I vilken tråd står det att dom blev bannade? Typ där ngn mod skrev: Pottzork/HemuleN är bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man borde ändra pottzorks användare så att han bara kunde skriva 1 inlägg pper dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tror ni inte att dom hittar en bättre sida än GTAsajten på tre år? I pity the fool who thinks that they will return. Som jag, jag älskade Sportal och levde för Sportal, sen genom några designändringar på sidan som forumet låg på så att Forumet blev fult och kvaliteten som alltid fanns vid Sportal försvann, då sökte jag mig till en ny sida att härja på, Gtasajten, puh det var en lång mening! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tror ni inte att dom hittar en bättre sida än GTAsajten på tre år? Bättre? Kommer dom till en ny sida så blir den aldrig bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Man borde ändra pottzorks användare så att han bara kunde skriva 1 inlägg pper dag Då skulle han säkert besvara allt som skrivs i en separat topic som han skulle göra varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Skönt att slippa Pottzork iaf.., Vilka kommer på begravningen? Men hemuleN var schyst! Inget spam monster vad jag har sett.. Redigerad 21 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts