Jump to content

HemuleN o pottzork?

BroDD
 Share

Saknar du dom?  

121 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det var sommaren -03.

Jag blev bannad några dagar innan det skedde (har jag för mig)(med min förra användare). Men dom gjorde en tråd(kanske flera? vet inte riktigt) där dom skrev en massa skit om sajten m.m.

Var det inte då skribb uppmanade till warez? ^_^

Massa länkar och skit.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 149
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Har du haft ett annat konto innan eller hur vet du sånna grejer? Det käns som du är en inbiten forumit men ändå högt medlemsnummer.

Har varit med länge, längre än du tror ^_^

Hade en annan användare som jag glömde lösenordet till. Så då gav jag upp gta sajten i någon månad sedan så orkade jag inte och skapade en ny användare.

Sedan så hade den dåligt namn, riktigt dåligt namn.

Försökte även få tillbaka den användare med mail men jag lyckades inte, förmodligen ligger den på någon gammal mail.

Varit medlem med den sedan 03.

21 Juni 03

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit med länge, längre än du tror ^_^

Hade en annan användare som jag glömde lösenordet till. Så då gav jag upp gta sajten i någon månad sedan så orkade jag inte och skapade en ny användare.

Sedan så hade den dåligt namn, riktigt dåligt namn.

Försökte även få tillbaka den användare med mail men jag lyckades inte, förmodligen ligger den på någon gammal mail.

Varit medlem med den sedan 03.

21 Juni 03

Aa ok då fattar jag.

Joined  24-May 03

Haha ägd.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: NEEJ!!!!! skönt att dom e bannade

Fattar inte vad som var så speciellt med dom.

Precis som alla andrade spammare:

* Hade dom säkert skrivit ett program som piper till om det är några nya posts.

* Hade sin postcount uppskriven på nån vägg på sitt rum.

* Drömde våta drömmar om gtasajten på nätterna.

Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Skönt att de e bannade"!?

Nja, Det är ju aldrig något positivt så "skönt" vete 17! Inte bra att vara skadeglad, men det var ju absolut på tiden att de fick en tillrättavisning!

Det är ju skoj att sitta och prata med folk på sajten och lära känna medlemmar på forumet!

Vissa tycker man riktigt bra om och snackar mycket med andra tycker man sämre om...

Men hela den grejen förstörs ju totalt om folk håller på och spamma sådär!

Det var ju oxå ett antal melemmar som varnade dem för att de antagligen skulle åka på en propp om de inte taggade ner!

Men de ville ju inte lyssna, utan körde på med sitt race!

Sen är det rätt kass att gå på personer så som de gjorde! Det spelar ingen roll om det är Mods. (som i det här fallet) eller "bara" vanliga medlemmar...

Komigen, "vilken mod. är fulast"??? Jag vet att vi har en del ganska unga medlemmar här på forumet men jag tror faktiskt inte att sånthär har med ålder att göra utan attetyd!

Det är ju inte bara Moderatorena som ska hålla ordning på forumet! De kan inte vara online dyngnet runt! Medlemmarna på ett forum bör ju oxå visa att ett visst uppförande inte är acceptabelt...!?

/Vice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ni inte att dom hittar en bättre sida än GTAsajten på tre år?

I pity the fool who thinks that they will return.

Som jag, jag älskade Sportal och levde för Sportal, sen genom några designändringar på sidan som forumet låg på så att Forumet blev fult och kvaliteten som alltid fanns vid Sportal försvann, då sökte jag mig till en ny sida att härja på, Gtasajten, puh det var en lång mening!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor