Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Jag har varit här hela tiden, men jag har låtit bli att lägga mig i. Vet inte hur omtyckt det skulle vara av Hultan ifall jag missbrukade mina GUDAGIVNA KRAFTER!! Typ. Och en ny sida, bara för mig... yay. Redigerad 20 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har varit här hela tiden, men jag har låtit bli att lägga mig i. Vet inte hur omtyckt det skulle vara av Hultan ifall jag missbrukade mina GUDAGIVNA KRAFTER!! Typ. Och en ny sida, bara för mig... yay. Jo, men jag syftar mer på de globala, jag slår vad om att det är dem som suttigt och häckat anonymous. De ville säkert ha HemuleN och Pottjävel bannade. Btw, du gör ett bra jobb i SA delen, du är även bra på att starta nya sidor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför startar man en ny tråd när någon blir bannad? Det känns lite... barnsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I could see this coming, tänkte direkt när jag såg pottzorks alla topics..."den killen åker snart". Hemulen var väl inte de man trodde direkt men spam är ju spam. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Btw, du gör ett bra jobb i SA delen ... Du och Vice. är dom enda som sagt det. Jag är rörd. Ärligt. :"> , du är även bra på att starta nya sidor Det värmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 ... Du och Vice. är dom enda som sagt det. Inte nu längre. Du gör ett bra jobb i SA delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför blev HemuleN bannad. Tyckte att han var helt okej jämfört med pozztork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ursäkta offtopic men jag skulle vela säga en sak om dig Topp3. Du är lite som min morbror, man kan säga värsta dumma kommentaren och ändå tar du inte åt dig. Tror jag Jag ville bara få det sagt någon gång. Förresten, ja jag vet vad PM är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 E dem bannade för alltid eller bara ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför förvandades denna tråden till att beröma topp3's arbete i GTA sa delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 E dem bannade för alltid eller bara ett tag? Tre år var tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) E dem bannade för alltid eller bara ett tag? Bannade i 3 år. Även fast de är bannade så lyckas "de" skapa trådar . Redigerad 20 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bara för att reda ut vissa saker... Båda hade fyra varningar innan, något som man inte drar på sig så lätt om man följer reglerna (även inte om man bryter dom lite då och då). Dessutom har dessa personer nu efteråt brytit mot våra grundregler genom att registrera nya konton vilket gör dom ännu mindre värdiga på detta forum. Spammet vi pratar om var inte bara några få posts utan ca 100-200 inlägg vardera och det var rent spam, oseriöst, påhopp, och jag vet inte vad... Utöver de bannade personerna har ytterliggare två personer blivit hybernatade i 5 dagar. Och när jag bannar någon i 3 år betyder det inte att jag sitter och räknar ut att personen gjort så mycket ont att just 3 år passar som straff - det är bara att 1000 dagar känns naturligt om man vill ge ett väldigt långt straff men samtidigt inte oändligt. Hoppas det klarade ut lite. Börjar för övrigt känna igen detta spam-mönster nu. Ungdomar som förlorar den spärr man vanligtvis har och aggresivt försöker spamma ner forumet och bryta alla regler tills orken tar slut. Brukar alltid hända sommarnätter av rastlösa personer. Sedan när de väl har gjort det och vaknar upp dagen därpå ångrar de sig hårt (vilket de naturligtvis bör om det fortfarande finns någon godhet kvar i personerna). Så gör forumet en tjänst genom att lämna det tillfälligt om klockan blir sådär 03:00 och du känner dig rastlös! Gör något nyttigt istället, som att sova... det mår du bättre av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Bara för att reda ut vissa saker... Båda hade fyra varningar innan, något som man inte drar på sig så lätt om man följer reglerna (även inte om man bryter dom lite då och då). Dessutom har dessa personer nu efteråt brytit mot våra grundregler genom att registrera nya konton vilket gör dom ännu mindre värdiga på detta forum. Spammet vi pratar om var inte bara några få posts utan ca 100-200 inlägg vardera och det var rent spam, oseriöst, påhopp, och jag vet inte vad... Utöver de bannade personerna har ytterliggare två personer blivit hybernatade i 5 dagar. Och när jag bannar någon i 3 år betyder det inte att jag sitter och räknar ut att personen gjort så mycket ont att just 3 år passar som straff - det är bara att 1000 dagar känns naturligt om man vill ge ett väldigt långt straff men samtidigt inte oändligt. Hoppas det klarade ut lite. Börjar för övrigt känna igen detta spam-mönster nu. Ungdomar som förlorar den spärr man vanligtvis har och aggresivt försöker spamma ner forumet och bryta alla regler tills orken tar slut. Brukar alltid hända sommarnätter av rastlösa personer. Sedan när de väl har gjort det och vaknar upp dagen därpå ångrar de sig hårt (vilket de naturligtvis bör om det fortfarande finns någon godhet kvar i personerna). Så gör forumet en tjänst genom att lämna det tillfälligt om klockan blir sådär 03:00 och du känner dig rastlös! Gör något nyttigt istället, som att sova... det mår du bättre av... Bra skrivet. Kan inget annat än hålla med på de flesta punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 3 år = livstid hur många här skulle inte lägga ner om dem blev bannade 3år? Jag anser att det e lite komiskt att att tro att dem vill komma tillbaka igen. men tro nu inte att jag e för dem som spammar. Men det e väl bättre att atänga av dem 1 månad så kommer dem tillbaka efter en ganska långtids väntan och om dem så mycke som dubbel postar kan dem ju bli bannade men jag tror att dem skulle skärpa sig om dem fick typ 1 månad. Visst banning e ju som straff men nu blev v iav med dem förgott (iallafall vad jag tror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Börjar för övrigt känna igen detta spam-mönster nu. Ungdomar som förlorar den spärr man vanligtvis har och aggresivt försöker spamma ner forumet och bryta alla regler tills orken tar slut. Brukar alltid hända sommarnätter av rastlösa personer. Sedan när de väl har gjort det och vaknar upp dagen därpå ångrar de sig hårt (vilket de naturligtvis bör om det fortfarande finns någon godhet kvar i personerna). Vart har jag sett det nånstans? *host* topp3 och skribb *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) 3 år = livstid hur många här skulle inte lägga ner om dem blev bannade 3år? Jag anser att det e lite komiskt att att tro att dem vill komma tillbaka igen. men tro nu inte att jag e för dem som spammar. Men det e väl bättre att atänga av dem 1 månad så kommer dem tillbaka efter en ganska långtids väntan och om dem så mycke som dubbel postar kan dem ju bli bannade men jag tror att dem skulle skärpa sig om dem fick typ 1 månad. Visst banning e ju som straff men nu blev v iav med dem förgott (iallafall vad jag tror) Tror inte att 1månas skulle kännas, tro mig. Har bannat och stängt av folk från diverse sidor. En kort tid fungerar inte. Så jag brukar banna folk en längre tid för att det ska hjälpa. Det beror ju iof på vad dem har gjort också. Nej det är sant, folk kommer inte tillbaka men det gör mig inte så mycket. Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *host* topp3 och skribb *host* Jag tog mitt straff och gnällde inte om det, så fuck you sweetiepie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vart har jag sett det nånstans? *host* topp3 och skribb *host* Nu blir jag nyfiken , va gjorde dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu blir jag nyfiken , va gjorde dom? Det var sommaren -03. Jag blev bannad några dagar innan det skedde (har jag för mig)(med min förra användare). Men dom gjorde en tråd(kanske flera? vet inte riktigt) där dom skrev en massa skit om sajten m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts