Jump to content

HemuleN o pottzork?

BroDD
 Share

Saknar du dom?  

121 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 149
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Jag har varit här hela tiden, men jag har låtit bli att lägga mig i. Vet inte hur omtyckt det skulle vara av Hultan ifall jag missbrukade mina GUDAGIVNA KRAFTER!! Typ.

Och en ny sida, bara för mig... yay.

Jo, men jag syftar mer på de globala, jag slår vad om att det är dem som suttigt och häckat anonymous. De ville säkert ha HemuleN och Pottjävel bannade.

Btw, du gör ett bra jobb i SA delen, du är även bra på att starta nya sidor ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att reda ut vissa saker...

Båda hade fyra varningar innan, något som man inte drar på sig så lätt om man följer reglerna (även inte om man bryter dom lite då och då). Dessutom har dessa personer nu efteråt brytit mot våra grundregler genom att registrera nya konton vilket gör dom ännu mindre värdiga på detta forum.

Spammet vi pratar om var inte bara några få posts utan ca 100-200 inlägg vardera och det var rent spam, oseriöst, påhopp, och jag vet inte vad...

Utöver de bannade personerna har ytterliggare två personer blivit hybernatade i 5 dagar.

Och när jag bannar någon i 3 år betyder det inte att jag sitter och räknar ut att personen gjort så mycket ont att just 3 år passar som straff - det är bara att 1000 dagar känns naturligt om man vill ge ett väldigt långt straff men samtidigt inte oändligt.

Hoppas det klarade ut lite.

Börjar för övrigt känna igen detta spam-mönster nu. Ungdomar som förlorar den spärr man vanligtvis har och aggresivt försöker spamma ner forumet och bryta alla regler tills orken tar slut. Brukar alltid hända sommarnätter av rastlösa personer. Sedan när de väl har gjort det och vaknar upp dagen därpå ångrar de sig hårt (vilket de naturligtvis bör om det fortfarande finns någon godhet kvar i personerna).

Så gör forumet en tjänst genom att lämna det tillfälligt om klockan blir sådär 03:00 och du känner dig rastlös! Gör något nyttigt istället, som att sova... det mår du bättre av...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att reda ut vissa saker...

Båda hade fyra varningar innan, något som man inte drar på sig så lätt om man följer reglerna (även inte om man bryter dom lite då och då). Dessutom har dessa personer nu efteråt brytit mot våra grundregler genom att registrera nya konton vilket gör dom ännu mindre värdiga på detta forum.

Spammet vi pratar om var inte bara några få posts utan ca 100-200 inlägg vardera och det var rent spam, oseriöst, påhopp, och jag vet inte vad...

Utöver de bannade personerna har ytterliggare två personer blivit hybernatade i 5 dagar.

Och när jag bannar någon i 3 år betyder det inte att jag sitter och räknar ut att personen gjort så mycket ont att just 3 år passar som straff - det är bara att 1000 dagar känns naturligt om man vill ge ett väldigt långt straff men samtidigt inte oändligt.

Hoppas det klarade ut lite.

Börjar för övrigt känna igen detta spam-mönster nu. Ungdomar som förlorar den spärr man vanligtvis har och aggresivt försöker spamma ner forumet och bryta alla regler tills orken tar slut. Brukar alltid hända sommarnätter av rastlösa personer. Sedan när de väl har gjort det och vaknar upp dagen därpå ångrar de sig hårt (vilket de naturligtvis bör om det fortfarande finns någon godhet kvar i personerna).

Så gör forumet en tjänst genom att lämna det tillfälligt om klockan blir sådär 03:00 och du känner dig rastlös! Gör något nyttigt istället, som att sova... det mår du bättre av...

Bra skrivet.

Kan inget annat än hålla med på de flesta punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 år = livstid hur många här skulle inte lägga ner om dem blev bannade 3år?

Jag anser att det e lite komiskt att att tro att dem vill komma tillbaka igen.

men tro nu inte att jag e för dem som spammar. Men det e väl bättre att atänga av dem 1 månad så kommer dem tillbaka efter en ganska långtids väntan och om dem så mycke som dubbel postar kan dem ju bli bannade men jag tror att dem skulle skärpa sig om dem fick typ 1 månad. Visst banning e ju som straff men nu blev v iav med dem förgott (iallafall vad jag tror)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart har jag sett det nånstans? ^_^

*host* topp3 och skribb *host*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

3 år = livstid hur många här skulle inte lägga ner om dem blev bannade 3år?

Jag anser att det e lite komiskt att att tro att dem vill komma tillbaka igen.

men tro nu inte att jag e för dem som spammar. Men det e väl bättre att atänga av dem 1 månad så kommer dem tillbaka efter en ganska långtids väntan och om dem så mycke som dubbel postar kan dem ju bli bannade men jag tror att dem skulle skärpa sig om dem fick typ 1 månad. Visst banning e ju som straff men nu blev v iav med dem förgott (iallafall vad jag tror)

Tror inte att 1månas skulle kännas, tro mig. Har bannat och stängt av folk från diverse sidor. En kort tid fungerar inte. Så jag brukar banna folk en längre tid för att det ska hjälpa. Det beror ju iof på vad dem har gjort också. Nej det är sant, folk kommer inte tillbaka men det gör mig inte så mycket.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor