StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och sedan tänkte du efter och upptäckte till din förskräckelse att det var ytterst fjantigt? *säger killen som själv vart banad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *säger killen som själv vart banad* Felstavning hahaha dålig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) *säger killen som själv vart banad* Nej, min femte varning blev borttagen, eftersom jag är en ovärdelig del av GTAsajtens välbefinnande. Förresten, vad hade din kommentar med min att göra? Redigerad 20 juli, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, min femte varning blev borttagen, eftersom jag är en ovärdelig del av GTAsajtens välbefinnande. Förresten, vad hade din kommentar med min att göra? Kul att snacka emot dig själv? Jag sa att du har varit banad. Inget du kommer ifrån lilla du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Och sedan tänkte du efter och upptäckte till din förskräckelse att det var ytterst fjantigt? Sen grät han väl i sin ensamhet i mörkret utan Pottzork und HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kul att snacka emot dig själv? Jag sa att du har varit banad. Inget du kommer ifrån lilla du. Tekniskt sett var jag bannad i ungefär sex timmar, ja. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tekniskt sett var jag bannad i ungefär sex timmar, ja. Nöjd? Var du ledssen då och ångrade du vad du hade gjort? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Var du ledssen då och ångrade du vad du hade gjort? :'( Ja, funderade faktiskt på självmord de där sex timmarna. Hemskt. Kan vi hoppa på on-topic-tåget/få tråden låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 15 April 2008 Så ta för er och lev ut er lycka nu när vi är borta... :'( Jag saknar er.. ärligt ni 2 va dom enda som va grymma här på forumet.. efter mig ni andra kan slänge her i havet o hålla andan i 20 minuter... så slipper vi er förutom hultan som håller i de hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 *säger killen som själv vart banad* Första moderatorn på flera dagar! Var har du varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN skulle jag kunna förlåta. Han var schyst förr, men blev lite fjortis på sistone. pottzork förtjänade det, han har inte vart nåt annat än en idiot sen han reggade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej? pottzork spammade mycket men HemuleN hade fins signs iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) HemuleN skulle jag kunna förlåta. Han var schyst förr, men blev lite fjortis på sistone. pottzork förtjänade det, han har inte vart nåt annat än en idiot sen han reggade sig. HemuleN...har han fått fyra varningar(eller nu fem)??? WhY? Redigerad 20 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Första moderatorn på flera dagar! Var har du varit? Skickade PM till StellHell och fråga vart alla är/var.. Men som alltid så brukar man inte få svar. Vet inte varför alla Admins/Mods ska vara så "tjuriga". Jag driver både webbhotell och har haft flera sidor tidigare, bland annat ett community, eller jag har fortfarande men det är under renovering. Jag har alltid svarta på frågor oavsett vad och alltid skojat med andra. Känner mig som en helt vanlig Svensson på min sida med lite extra verktyg bara. Men jag ska inte tala för mycket, får kanske en varning då. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig för denna sida är inget undantag, det finns fler. Nu kommer jag få svar som, Du vet inte hur jobbit det är att alltid få PM etc.. Jo tack jag vet men det betyder inte att man inte ska besvara dem. Har jag satt mig som admin får jag också ta mitt ansvar, detsamma gäller mods enligt mig. Redigerad 20 juli, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men jag ska inte tala för mycket, får kanske en varning då. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig för denna sida är inget undantag, det finns fler. Varför skulle du få varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN skulle jag kunna förlåta. Han var schyst förr, men blev lite fjortis på sistone. pottzork förtjänade det, han har inte vart nåt annat än en idiot sen han reggade sig. Minns HemuleN's tunnelbande tema.. Det var typ det ända "grymma!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad gjorde de för att bli bannade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad gjorde de för att bli bannade??? Spamma utav bara helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skickade PM till StellHell och fråga vart alla är/var.. Men som alltid så brukar man inte få svar. Vet inte varför alla Admins/Mods ska vara så "tjuriga". Jag driver både webbhotell och har haft flera sidor tidigare, bland annat ett community, eller jag har fortfarande men det är under renovering. Jag har alltid svarta på frågor oavsett vad och alltid skojat med andra. Känner mig som en helt vanlig Svensson på min sida med lite extra verktyg bara. Men jag ska inte tala för mycket, får kanske en varning då. Kände bara att jag var tvungen att skriva av mig för denna sida är inget undantag, det finns fler. Nu kommer jag få svar som, Du vet inte hur jobbit det är att alltid få PM etc.. Jo tack jag vet men det betyder inte att man inte ska besvara dem. Har jag satt mig som admin får jag också ta mitt ansvar, detsamma gäller mods enligt mig. Jag jobbar. Sen orkar jag inte sitta framför burken hela tiden på min fritid. Anledningen till att jagi nte svarade på PM var för jag inte får upp nån ruta när jag har PM. Såg faktist PMet nu faktist. Hade fått ett från pottan med. Var dom andra modsen är har jag ingen aning om så jag uttalar mig inte om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag jobbar. Sen orkar jag inte sitta framför burken hela tiden på min fritid. Anledningen till att jagi nte svarade på PM var för jag inte får upp nån ruta när jag har PM. Såg faktist PMet nu faktist. Hade fått ett från pottan med. Var dom andra modsen är har jag ingen aning om så jag uttalar mig inte om det. Ok, tack för svaren. Det jag och säkert de andra och tycker är konstigt att ALLA är borta Det är så komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts