Ferizi Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote= njae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skönt som fan att dom är bannade. Hatar dem båda. Mindre skönt är att båda gjort varsin ny användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men deras nya användare, kommer inte dom också bli bannade. För får man ha två stycken accounts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men deras nya användare, kommer inte dom också bli bannade. För får man ha två stycken accounts? Jo, det är därför det är så idiotiskt att göra nya användare även om dom kanske inte blir upptäckta direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Budbärare åt HemuleN/Chipset. "HemuleN/Grill_Chips här, vill bara säga att mitt nya account har blivit Hypernatat och jag kommer inte anstränga mig att skapa ännu ett eftersom majoriteten av medlemarna verkar hata mig... jag kommer fortfarande gå in och läsa på forumet flera gånger om dan... 15 April 2008 kommer jag komma tillbax. Ångrar verkligen att jag betedde mig dåligt, så det ledde till ban... Ha kul utan mig så länge ni kan... /Hemulen over and out" Fick en önskan av honom att framföra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Budbärare åt HemuleN/Chipset. "HemuleN/Grill_Chips här, vill bara säga att mitt nya account har blivit Hypernatat och jag kommer inte anstränga mig att skapa ännu ett eftersom majoriteten av medlemarna verkar hata mig... jag kommer fortfarande gå in och läsa på forumet flera gånger om dan... 15 April 2008 kommer jag komma tillbax. Ångrar verkligen att jag betedde mig dåligt, så det ledde till ban... Ha kul utan mig så länge ni kan... /Hemulen over and out" Fick en önskan av honom att framföra det. :'( Han förkänar ju inte det.... helafall inte ban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Njae.. Tyckte inte om Pottzork särkligt mycket.. HemuleN var det inget fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Judas Priest - Breaking The Law. Den passar bra in i såna här sammanhang: There I was completely wasting, out of work and down all inside it's so frustrating as I drift from town to town feel as though nobody cares if I live or die so I might as well begin to put some action in my life Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law So much for the golden future, I can't even start I've had every promise broken, there's anger in my heart you don't know what it's like, you don't have a clue if you did you'd find yourselves doing the same thing too Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law You don't know what it's like Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law, breaking the law Breaking the law Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Budbärare åt HemuleN/Chipset. "HemuleN/Grill_Chips här, vill bara säga att mitt nya account har blivit Hypernatat och jag kommer inte anstränga mig att skapa ännu ett eftersom majoriteten av medlemarna verkar hata mig... jag kommer fortfarande gå in och läsa på forumet flera gånger om dan... 15 April 2008 kommer jag komma tillbax. Ångrar verkligen att jag betedde mig dåligt, så det ledde till ban... Ha kul utan mig så länge ni kan... /Hemulen over and out" Fick en önskan av honom att framföra det. Ha det bra irl HemuleN, ta hand om Pottan. Btw, Finns GTAsajten kvar 2008? Det får tiden bevisa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hahahahh! Jag upptäckte att de har blivigt bannade nyss! Jag snackar med hemulen på msn, han har skickat lite bilder från imorse Han sa att de hade tråkigt och att det inte var några mods inne, sen när de kom på att de skulle bli bannade fortsatte de.. Han sa nu att inga moderatörer hade varit inne på 3 dagar, förutom nu när Hultenius kom in och rensade bort spammet och gubbarna Sjuka pojkar @SlewME: GTASajten kommer finnas kvar i tid och evighet.. Eller iaf så länge Hultenius orkar med sidan Jag brukar ju lägga ner mina sidor inom en vecka eller något Redigerad 20 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hahahahh! Jag upptäckte att de har blivigt bannade nyss! Jag snackar med hemulen på msn, han har skickat lite bilder från imorse Han sa att de hade tråkigt och att det inte var några mods inne, sen när de kom på att de skulle bli bannade fortsatte de.. Han sa nu att inga moderatörer hade varit inne på 3 dagar, förutom nu när Hultenius kom in och rensade bort spammet och gubbarna Sjuka pojkar @SlewME: GTASajten kommer finnas kvar i tid och evighet.. Eller iaf så länge Hultenius orkar med sidan Jag brukar ju lägga ner mina sidor inom en vecka eller något Humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Fan vad man missar saker när man är på semester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Budbärare åt HemuleN/Chipset. "HemuleN/Grill_Chips här, vill bara säga att mitt nya account har blivit Hypernatat och jag kommer inte anstränga mig att skapa ännu ett eftersom majoriteten av medlemarna verkar hata mig... jag kommer fortfarande gå in och läsa på forumet flera gånger om dan... 15 April 2008 kommer jag komma tillbax. Ångrar verkligen att jag betedde mig dåligt, så det ledde till ban... Ha kul utan mig så länge ni kan... /Hemulen over and out" Fick en önskan av honom att framföra det. Jag hatar honom inte, de båda verkar vara två underliga men trevliga gossar. Personligen bryr jag mig inte om lite spam. Det är nyttigt, och som man säger i Alaska; "Lite spam rensar magen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Grill_Chips och sponge. Vem är grill_chips och vem är sponge ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Budbärare åt HemuleN/Chipset. "HemuleN/Grill_Chips här, vill bara säga att mitt nya account har blivit Hypernatat och jag kommer inte anstränga mig att skapa ännu ett eftersom majoriteten av medlemarna verkar hata mig... jag kommer fortfarande gå in och läsa på forumet flera gånger om dan... 15 April 2008 kommer jag komma tillbax. Ångrar verkligen att jag betedde mig dåligt, så det ledde till ban... Ha kul utan mig så länge ni kan... /Hemulen over and out" Fick en önskan av honom att framföra det. Gissa vem som hybernatade dom båda. Tur att det finns en sån finurlig knapp som heter "oändligt". Slipper man skriva 9999999dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Jag har varit borta ett tag och verkar ha missat en del, varför är dom bannade ? Redigerad 20 juli, 2005 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag har varit bota ett tag och verkar ha missat endel, varför är dom bannade ? Spaam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 varför är dom bannade ? Det undrar jag också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Att dom vart bannade är det bästa som hänt forumet på länge! Var precis och köpte godis och dricka för att fira deras ban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Var precis och köpte godis och dricka för att fira deras ban. Och sedan tänkte du efter och upptäckte till din förskräckelse att det var ytterst fjantigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts