Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jo... Jag saknar dem små liven... Stackass barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hur länge är dom bannade? 15 April 2008 Så ta för er och lev ut er lycka nu när vi är borta... :'( Redigerad 20 juli, 2005 av Grill_Chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Njae. =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sponge Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker jag höll mig ganska ontopic faktiskt... förutom igår natt dårå. men annars så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tycker jag höll mig ganska ontopic faktiskt... förutom igår natt dårå. men annars så Engång för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Rätt så skönt att slippa allt spam, men Hemulen var väl inte så spammig, fast jag vet inte vad han gjorde inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote:njae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Saknar Pottzork lite grann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hemulen va ju ok, lite småspamig kanske men det va inget jag störde mig på. pottzork därimot... ursäkta men fan va skönt att han är bannad. snacka om att han slet mig i nerverna. edit: voté: NEEJ!!!!! skönt att dom e bannade. men jag tycker inte att Hemulen va så jobbig. Redigerad 20 juli, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN har jag knappt sett något av och Pottzork har varit lite störande emellanåt.. och dom har ju gjort nya acounts så varför ska man sakna dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN har jag knappt sett något av och Pottzork har varit lite störande emellanåt.. och dom har ju gjort nya acounts så varför ska man sakna dom? Vad heter dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad heter dom då? Grill_Chips och sponge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Grill_Chips och sponge. Vem är vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hemulen var trevlig. pottzork spammade men kunde vara kewl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vem är vem? Grill_Chips = HemuleN, sedan kan du ju räkna ut resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Där kan jag hålla med dig, HemuleN var ok men Pottzork var förjävlig... Håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN var en kul liten sak. Humoristisk kille som man garvade åt när man såg bilder på han. Pottzork är också en kul människa, för sitt Mötley Crüe hjärta. Men aja, brinn i helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Aarg vad man missar när man är borta en vecka. HemuleN vet jag ingenting om men Pottzork och hans nya alias borde bannas under en mycket lång tid, den lilla rasisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nu kommer alla hata mig men.... det var mitt fel att vardagsnack stängdes igen.. jag och pottzork höll en konversation där.. jag visste ju faktiskt inte om gitarr var så enkelt Men jag tycker pottzork är schyst ibland... Hemulen...(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vöte = ja utav ba helvete Iaf HemuleN det var en trevlig och rolig en , sen har vi spammzorken som jag inte kommer sakna så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts