BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag saknar dom :'( RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) HemuleN har jag knappt märkt (om man säger så) men ska jag vara ärlig så är det lite skönt att Pottzork är bannad. Det spelar ingen roll för mig om Pottzork är bannad eller inte men på ett sätt är det ändå lite skönt. Redigerad 20 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej, inte ett dugg. Varför skulle jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Skönt, men dem har dock gjort nya accout tyvärr.. Grill_chips och Sponge. Bara en tidsfråga innan dem blir bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag låter bli att vota här... Springer iväg och gömmer mig tills jag ser resultatet av omröstningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN var ganska trevlig, men pottzork kommer jag inte sakna. Förstod aldrig riktigt varför de bannades, men om de inte får komma tillbaka förrän 2008 förstår jag ju att de gjorde något allvarligt, så de får väl ta sitt straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HemuleN var ganska trevlig, men pottzork kommer jag inte sakna. Förstod aldrig riktigt varför de bannades, men om de inte får komma tillbaka förrän 2008 förstår jag ju att de gjorde något allvarligt, så de får väl ta sitt straff. Där kan jag hålla med dig, HemuleN var ok men Pottzork var förjävlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag tror de spammade upp hela forumet som fan. Hultan fick tydligen sitta och ta bort posts. Hemulen var ju rätt lugn men Pottan.... Han förtjänade det faktist =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hemulen vet jag inte. Men pottzork spammade RIKTIGT mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det verkar vara allmänt känt att vi är tillbax så jag lägger upp en bild från igårkväll, vette fan vad som flög i oss Har fler bilder... hojta till på MSN om ni är intreserade... Redigerad 20 juli, 2005 av Grill_Chips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hemulen Va skön med sin graffiti!! pottzork spammarn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jaha, ja... stannade uppe länge nog för att se några av de där "*adjektiv* moderator"-trådarna, dock inte "kåtaste". Jaja, ni hade säkert kul, men nu får ni ta ert straff som män. Make me proud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vöte : Ja, uta ba helvette De var kewl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag saknar dom :'( RIP RIP??? Dom är la fan inte döda... fast ibland önska man ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 RIP??? Dom är la fan inte döda... fast ibland önska man ju... Eh, tror du inte du går två snäpp för långt nu? På gränsen till personangrepp, skulle jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 RIP??? Dom är la fan inte döda... fast ibland önska man ju... Hödu du du, Du är inte så upskattad själv... men jag utnytjar inte personangrepp iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, fyfan! ip banna dom.. skönt som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du är inte så upskattad själv Jasså, säger du det. Va vet du om den saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Hur länge är dom bannade? EDIT: Denna post var min 1937, och jag är den 1937 medlemmen . Redigerad 20 juli, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts