ZliPp Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja, finns det något gratis program som gör om 3gp filer till mpg? Har några filmer på mobilen som är i 3pg format, och jag vill bränna dom till en skiva, så man kan se på dvd-spelaren, eller finns det annars något annat sätt`? Det går väl inte och titta på 3pg filer på dvd spelaren? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Ja, finns det något gratis program som gör om 3gp filer till mpg? Har några filmer på mobilen som är i 3pg format, och jag vill bränna dom till en skiva, så man kan se på dvd-spelaren, eller finns det annars något annat sätt`? Det går väl inte och titta på 3pg filer på dvd spelaren? eller? Har för mig Nokia har ett program som heter "Nokia MULTIMEDIA PLAYER" som du kan ändra filmerna till Mpeg. Dock osäker... Redigerad 20 juli, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts