VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 När man har installerat.. vart kan man hitta h2:n då ? åker den på gatorna eller e de bara på millitär baserna den står ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du menar Hummern så kör den omkring på gatorna. Jag vet inte hur det e i Las Venturas men i San Fierro kör den omkring, har inte sett den i Los Santos. Men i San Fierro som sagt e jag helt säker på att den kör omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om du menar Hummern så kör den omkring på gatorna. Jag vet inte hur det e i Las Venturas men i San Fierro kör den omkring, har inte sett den i Los Santos. Men i San Fierro som sagt e jag helt säker på att den kör omkring. Okej. Tack, ska ut å leta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men hur gjorde du när du installera ? behöver man nått pogram ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 IMG tool bara. men gör backup av filerna man ersätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men ja får inte in filen där. ja får hem den som winrar, å dom filerna syns inte när ja trycker på open på img Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men va e carcols.dat fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men va e carcols.dat fattar inte Dubbelpost 2 ggr i en å samma tråd. Posthunters Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Plus att han startade en ny tråd. Som dessutom (Vad jag tror) inte tillhör detta forum OMG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad exakt är det du vill ha hjälp med? Hitta Hummern eller att modda den? Förresten, använd istället för att dubbelposta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vad exakt är det du vill ha hjälp med? Hitta Hummern eller att modda den? Förresten, använd istället för att dubbelposta. Modda den. vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Då är det fel forum. Gå in på modding forumet och be nån moderator flytta denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts