nexus Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vet någon en bra sida man kan byta namn på sin sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vet någon en bra sida man kan byta namn på sin sida http://www.webb.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Eller Dot.tk, då får du t. ex www.nexus.tk. Sen kan du få gratis e-mail-adresser, som t. ex nexus@nexus.tk m.m. Men allt detta är bara adresser, inga domän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Grill_Chips Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Eller Dot.tk, då får du t. ex www.nexus.tk. Sen kan du få gratis e-mail-adresser, som t. ex nexus@nexus.tk m.m. Men allt detta är bara adresser, inga domän. Funkar förövrigt inte att registrera nått där... har försökt säkert 10 ggr minst men inget har funkat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Funkar förövrigt inte att registrera nått där... har försökt säkert 10 ggr minst men inget har funkat... Har reggat mig där 3 ggr. Du måste skriva ett riktigt post-nummer, jag använder getinges t. ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har reggat mig där 3 ggr. Du måste skriva ett riktigt post-nummer, jag använder getinges t. ex. 12345 funkar perfekt... Fast vem vet, det kanske finns ett sånt postnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför inte skriva sitt eget postnummer? Gör ju saken lite lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Varför inte skriva sitt eget postnummer? Gör ju saken lite lättare. Dom kanske inte vill ge ut deras egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom kanske inte vill ge ut deras egna. Och varför skulle man inte vilja? Tror inte precis .tk maffian kommer och dödar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Offtopic: Hur Creatar man ett subforum i sitt forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vilket slags forum använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vilket slags forum använder du? ForumUp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Offtopic: Hur Creatar man ett subforum i sitt forum? Jag använder InvisionFree och där skapar man ett forum i ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Dom kanske inte vill ge ut deras egna. Synd om dom då, kan inte vara hälsosamt att vara så paranoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag använder InvisionFree och där skapar man ett forum i ett forum. Ska man ta Trial Version eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts