Edino Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag behöver hjälp med learning to fly den där man ska åka genom ringarna och landajag landar inte rätt den styr av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det var den ända jag hade problem med i den skolan, gjorde om det 3 gånger tror jag....men det behöver inte vara så svårt, släpp gasen när du svänger, medans du svänger så trycker du så att planet åker upp, när du ska landa, släpp gasen, tryck 1 gång så planet kommer upp och så att det blir rätt riktning på det, landa försiktigt, går du ner för snabbt så studsar planet upp igen och börjar brinna. Precis när du landar så trycker du på nån bromsknapp, så ska planet åka som du vill,,,,det var samma problem jag hade i början med det, att planet åkte utanför och in i en kaktus eller nåt. Redigerad 20 juli, 2005 av Hey it`s mr Lee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det var den ända jag hade problem med i den skolan, gjorde om det 3 gånger tror jag....men det behöver inte vara så svårt, släpp gasen när du svänger, medans du svänger så trycker du så att planet åker upp, när du ska landa, släpp gasen, tryck 1 gång så planet kommer upp och så att det blir rätt riktning på det, landa försiktigt, går du ner för snabbt så studsar planet upp igen och börjar brinna. Precis när du landar så trycker du på nån bromsknapp, så ska planet åka som du vill,,,,det var samma problem jag hade i början med det, att planet åkte utanför och in i en kaktus eller nåt. ska försöka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Söka kanske? finns miljoner trådar om flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Söka kanske? finns miljoner trådar om flygskolan Jätte mkt off topic men: Lite grym du lär vara på GTA spelen då DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts