souljunk Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag lyckas inte förstå mig på hur auto aim fungerar på PC. Försökte att testa när man träningsskjuter för första gången i en gränd och får instruktioner, men lyckades inte. Någon som vet hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns ej AutoAim på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Finns ej AutoAim på PC Det är en mod han pratar om så att den siktar hela tiden precis som i GTA3 Och Vice city till PC, Inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Försökte att testa när man träningsskjuter för första gången i en gränd och får instruktioner, men lyckades inte. Det är då på PS2 som man "lär" sig autosiktet... På PC står det också, Autosikta och skifta måltavla.. typ. Ej mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är då på PS2 som man "lär" sig autosiktet... På PC står det också, Autosikta och skifta måltavla.. typ. Ej mod. Trodde han menade siktet så man hade sikte framme hela tiden som i Vice city, trodde det var dem modden han menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
souljunk Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nope... var inte nån mod jag menade. Förstod det som att man skulle kunna "hoppa" mellan olika personer som man kan sikta på. Men jag antar att det inte finns på PC för att det går mkt snabbare att sikta med musen än med en dosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 "Skjutsystemet" skulle ju funka liknande som det gjorde i Manhunt, vilket det delvis gör förutom att du inte har autosikte. Suger också att man inte kan klättra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts