Zack Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag undrar om det finns något program så man kan ghosta någons msn så man ser vad de skriver och sånt. Har googlat men hittar inget, antagligen för att jag är en sån hackers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vem är det nu du ska antasta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Antar att du måste använda en trojan+keylogger för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du kan använda ett valfritt trojanprogram och ta screenshots gång på gång. om det ger dig nån tillfredställelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
amateria Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vet det ska finnas ett program som ser vad andra skriver utan nån trojan en använde det på mig jag blev sur och blocka personen .. jag måste bara veta vilket program han använde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag vet det ska finnas ett program som ser vad andra skriver utan nån trojan en använde det på mig jag blev sur och blocka personen .. jag måste bara veta vilket program han använde Me söka too... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts