Tweak Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag HATAR schnappi något otroligt,så hellre Crazy Frog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hatar båda, men om jag måste välja tar jag schnappi p.g.a att jag hatar Crazy Frog mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Här kommer shnappi vs crazy frog (inte så välgjord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Creazy Frog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Null vote jag tycker frågan borde vart : "Vem hatar du du mest, Schnappi eller Crazy Frog" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Null vote jag tycker frågan borde vart : "Vem hatar du du mest, Schnappi eller Crazy Frog" Precis NULL VOTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag röstade på Shnappi. Crazy Frog har ju härmat från Snuten i Hollywood-låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Schnappi så klart... Crazy frog är ju fyfan vidrigt jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Död åt helvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag röstade på Shnappi. Crazy Frog har ju härmat från Snuten i Hollywood-låten. Hahaha Han som har gjort låten (?) Axel Foley och han som gör rösten för Crazy Frog har gjort en remix tillsammans. han har inte snott den,som det låter på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Hahaha Han som har gjort låten (?) Axel Foley och han som gör rösten för Crazy Frog har gjort en remix tillsammans. han har inte snott den,som det låter på dig Han som har gjort låten heter inte Axel Foley, det är namnet på Eddie Murphys karaktär i Beverly Hills Cop-filmerna där låten även härstammar ifrån. Get your fucking facts straight. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Votade Crazy fog. schanappi är för småbarn Säger killen med SvampBob i sin signatur... I och för sig är ju SvampBon roligt, men vadfan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Schnappi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Null vote, båda är skit! *ARGH* Redigerad 30 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Null vote jag tycker frågan borde vart : "Vem hatar du du mest, Schnappi eller Crazy Frog" W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Schnappi, die gay chrocodiiil is teh shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Null vote, båda lika dåliga och jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Tycker inte nån är jobbig av dem har alldrig sett frog på TV, och tycker axel F låten är grym (:!!! men inte orginalet schnappi är väl lite för barnslig, men VOTE: froggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts