Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ja...ni ser vad den menas med... själv så tycker jag crazy frog äger schnappi ENORMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda suger. Men måste jag välja så blir det Crazy Frog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingen. Bort med skiten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda äger men Crazy Frog är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Null vote, hatar båda..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda suger. Men om jag måste välja så blir det schnappi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Crazy frog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag hatar crazy frog, han är han ful jävla groda som är på tv i varenda jäkla reklampaus! och schnappi är tysk och dom ger jag väl inte mycke för.... låt oss säga jag hatar dom båda. med andra ord så röstade jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Crazy Frog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Föredrar schnappi, Man ser inte den jäveln i teven hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingen. Bort med skiten.. Vote: crazy frog. Men tänk så är det mötley crue som är skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hmm... Nu ska vi se... Schnappi... är söt är tysk sjunger jättegulligt sjunger texter med ord, som betyder något Crazy fuckin' Frog... är skitful låter som ett gammalt damp hänger ihop med Jamba "sjunger" en låt som bara är en ringsignal, men som har bivit promotad som en riktig låt... Jag röstade på Schnappi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Tänkte först inte rösta på någon av dem eftersom jag hatar båda så enormt mycket men när jag tänkte efter kom jag fram till att jag hatar Schnappi lite mer än Crazy Frog. Vote: Crazy Frog (fast jag hatar Crazy Frog ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Båda är värdelösa. Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Orka understå sig att rösta här. Båda två är så otroligt fjortis och värdelösa. Seriöst... Jamba vs. Tyskt barnprogram... Dessutom en jävligt onödig poll... Lägg ner! (Ebeeto skrev det... Inte jag. Han var felinloggad.) Redigerad 21 juli, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote:Crazy Frog(bättre än schnappi iallafall!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 De suger min kuk båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ganska kul första gången, men nu börjar de bli evinerligt tjatigt. Blir bara trött på dom. Hur är de med Crazy Frog egentligen? Va de inte Britt-Erik som gjorde de ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lätt schnappi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Som att välja mellan pest eller kolera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts