anders2 Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Vodafone här. Använder den ca 5 gånger per månad eller nåt sånt, vissa månader använder jag den inte alls. Jag använder den mest som väckarklocka och användarnamn/lösenords minne. För det mesta sitter den i bordsladdaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag har Telia Classic, förut hade jag Comviq Kontant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Ingen mobil här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 En Nokia 5210 med Comviq abonnebang....inget kontantkort här inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Comviq Kontant..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Har telia men ska nog byta till comviq... telia är ju dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Comviq Kontant från Tele2! samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 ja hadde telia refill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vodafone verkar inte så populär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ERKiiiii Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Vodafone verkar inte så populär vodafone e dyrast. Själv har ja telia refill, men ja kanske byter nu när ja ska skaffa ny mobil. Va har ni för mobil förresten? själv har ja en Siemens c35i men ska byta till nokia 5100 när den kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Själv sitter man på en Sony Ericsson T300... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag ska köpa Neonode N1!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag har telia!!! jag måste ha det efter som jag går i skolan som ligger 1,7 mil från våran kåk. och när jag e hos kompisar!! från i fredags och till nu har jag "råkat" göra av med 80 spänn!! :'( jag vet ikke hur det har kunnat hända, för jag har bara skicka 4 sms till en kompis! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts