Hultenius Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Så vilken har ni? Vilken är vanligast? Skulle vilja veta det innan det nya SMS-systemet drar igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Telia har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Me use telia.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Comviq Kontant från Tele2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Ops...Råkade trycka på annan...Comviq har jag också...Men det spelar ingen roll...Min mobil är för gammal för att kunna skicka SMS med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 vodafone (bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag har ingen mobil och behöver ingen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag har ingen mobil och behöver ingen heller. va! man kan ju inte vara utan mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 va! man kan ju inte vara utan mobil jag använder bara min,När jag är på tågresa (Ifall det blir försenat...) Annars är jag Mobillös, Klarar mig bra utan mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 va! man kan ju inte vara utan mobil W0RD!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 W0RD!!!! Exakt det går väl inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Exakt det går väl inte??? Det ända negativa med att inte ha mobil för min del är att folk kan tro att jag inte har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Lixom, hela mitt liv hänger på min mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 inte riktigt mitt... datorn överväger nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag va utan mobiltelefon i en månad när jag slarvade (illa som fan jag vet) bort min.. de va inte enkelt!! Måste ju kunna ringa personer, o SMS är jävligt viktigt de också! Har Vodafone och de är jag stolt över skulle aldrig aldrig vilja ha värdelösa Comviq!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Fick tillbaka min mobil igår. Jag har haft den inne på lagning. Jag lämnade in den nån gång i mitten av november och dom sa att den skulle bli klar den 28 november.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 (redigerad) Fick tillbaka min mobil igår. Jag har haft den inne på lagning. Jag lämnade in den nån gång i mitten av november och dom sa att den skulle bli klar den 28 november.... TIPS! Köp din mobil på Vodafone Stores istället, de gjorde en polare o när hans mobil behövde lagas fick han låna en telefon av affären. Perfekt juh. (Min nya SonyEricsson är köpt på vodafone stores, känns tryggt) Redigerad 8 januari, 2003 av Riichard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja har Comviq! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 jag har ingen mobil och det är jag stolt över! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Aj.. Jag har också Tele2 men jag tog Telia. *dumma* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts