Flanders Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Självklart PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Dator=Multimediamaskin Konsoll= Spelmaskin PC, är inte bara en multimedia-maskin, den är allt, och framför allt en spel-maskin. Så min Vote var PC har alltid gillat pc bäst när det gäller spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: Konsoll Trevligast att spela på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 PC naturligtvis även om PS2 har en del bra titlar också. Men ska väl erkänna att jag inte är någon inbiten konsollspelare heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det beror på vad det är för spel men dom flesta spelen ska spelas på PCn Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bordet! Jag spelar spel på skärmen/tvN, inte bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 PESE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Orka skitkvalité på konsol. Jag körde upp San Andreas på projektorn med en PS2:a och det såg ju förskräckligt ut. Sen hackade det när man körde motorcykel snabbt genom stan. Om man kör det på datorn däremot blir det högupplöst och bättre flyt. Om ni vill ha konsolkänsla till bilspel och liknande så köp en handkontroll till datorn och koppla den till tv:n. Sen är det jäkligt mycket lättare att köra piratkopierade spel till PC och om man nu ska köpa spel får man betala typ 600 för ett nytt konsolspel, rena rånet. Vote: PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vote: P-C Alla spel som finns på konsoll och P-C ska spelas på P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote: Bordet, med marker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote: Konsoll Men om det är FPS eller strategi ska det vara dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vote:konsol Har en bra PC, men jag föredrar konsolen. Det enda PC'n är bra för är FPS och RTS. Sen kan det vara småkul att modda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Orka skitkvalité på konsol. Jag körde upp San Andreas på projektorn med en PS2:a och det såg ju förskräckligt ut. Sen hackade det när man körde motorcykel snabbt genom stan. Om man kör det på datorn däremot blir det högupplöst och bättre flyt. Om ni vill ha konsolkänsla till bilspel och liknande så köp en handkontroll till datorn och koppla den till tv:n. Sen är det jäkligt mycket lättare att köra piratkopierade spel till PC och om man nu ska köpa spel får man betala typ 600 för ett nytt konsolspel, rena rånet. Vote: PC Jamen att betala minst 12.000 för en dator är rena hus rånet. Därför kommer Xb360, PS3 och Revolution snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Pc of course, men GTA spelen ska spelas på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Pc of course, men GTA spelen ska spelas på ps2. På PS2? ALDRIG! Går ju inte att sikta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan inte bestäma mig, tror nog att det beror på vilket spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vote: pc jag tycker datorn är överlägsen för den är bra till alla sorts spel ok, konsoll kanske är grymt när man kör racingspel, men strategi-spel på tex ps2 går bort och när det kommer till first person shooter, vad är då lättast? analog eller mus? och racingspel må vara bättre på konsoll men de går ju fortfarande att köra på pc och vill man ha mer inlevelse så är det bara att köpa en ratt och sen är ju möjligheten är köra spel över internet på pc en fördel ok, det finns nån liknande grej till xbox men det är inte samma sak so da pc iz da champion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jamen att betala minst 12.000 för en dator är rena hus rånet. Därför kommer Xb360, PS3 och Revolution snart! Du får en GRYM dator för 10 000 och då kan du dessutom göra så jävla mycket mer än att spela på den, föresten har nog de flesta här fått sin dator av sina föräldrar. Men det är inte heller prisvärdheten tråden handlar om, utan var man föredrar att spela sina spel, konsol eller dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Du får en GRYM dator för 10 000 och då kan du dessutom göra så jävla mycket mer än att spela på den, föresten har nog de flesta här fått sin dator av sina föräldrar. Men det är inte heller prisvärdheten tråden handlar om, utan var man föredrar att spela sina spel, konsol eller dator. Jo det har du rätt i, men jag gillar lira FPS spel på konsoll då är det roligare när alla är kassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts