wiken Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Japp här snackas d styx.. var d nån anna än jag som såg dom på sweden rock i somras?? dom rockade ju fett.. fast ja tycker fortfarande dennis de young e bättre än han som e nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag skulle gissa på att det är ungefär 3 pers på detta forum som vet vilka de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag skulle gissa på att det är ungefär 3 pers på detta forum som vet vilka de är. Va helt otroligt!! dom e ju så grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dom är skitdåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det dom som har gjort "Im sailing away" eller vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 "Take me down to the boat on the river" Vet inte vad låten heter men den är bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Är det dom som har gjort "Im sailing away" eller vad den heter? Japp d e d fast den heter come sail away fast deras bästa låt en nog fooling yourself(the angry young man) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts