Emanuelias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Måste vinna ett helt omöjligt dragrace vars namn är "Straight up". Nån som har nåt bra tips?? :"> :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Växla bra`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emanuelias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Försöker, men motståndarna vinner på att dom har bättre nitro än mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Köp en ny bil. Det fungerade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Försöker, men motståndarna vinner på att dom har bättre nitro än mig Bättre nitro? men köp bättre nitro du med då, o försök o få in växlingarna bättre, kolla oxå om du har ställt in på högsta svårighetsgraden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emanuelias Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har nitro level 2. kan inte köpa bättre. ska pröva och köpa ny bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Men motståndarna kan väll inte ha bättre nitro än dig? har för mig att dom har samma grejjer... vilken bil kör du med då? kolla så att du har köpt alla motor trim o sånt oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emanuelias Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Bytte bil. från peugeot 206 te toyota supra. tänkte inte på först att motståndarna har en till växel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Bytte bil. från peugeot 206 te toyota supra. tänkte inte på först att motståndarna har en till växel Vadå en till växel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vadå en till växel? Du vet, en till växel. Dom flesta bilar har fyra, med det finns upp till 7 växlar har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 .i början har man 5 och sedan 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Du vet, en till växel. Dom flesta bilar har fyra, med det finns upp till 7 växlar har jag för mig. Men det ska väll du oxå ha då? eller har du inte köpt ny växellåda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts