GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jag vet att det här är lite spammigt men jag spelade VC för första gången hos en kompis och av dom ca 30 minuter jag spelade och dom ca 30 minuterna jag såg på måste jag säga: Det är ett av dom bästa om inte det bästa jag har spelat! Jag längtar värkligen tills PC versionen släpps så jag kan skaffa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Vissa har ju haft det sen den 8:e november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Vissa har ju haft det sen den 8:e november. Skryt lagom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 du har en jävligt störande länk under M:16 bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Klicka inte då.... Jag blev ju tvungen nu att klicka bara för det... Svinjobbig länk vet jag inte, men jag är allergiskt mot pop-ups. Orkade inte ens kolla vad det var eftersom det verkade ointressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Jo gå in där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Förklara länken snälla.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Det är en vampyr grej man ska luras med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts