GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Snyggt Thx, ska börja på ver 1.1 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du borde göra så att dom har gas masker som SAS gubbarna i cs typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du borde göra så att dom har gas masker som SAS gubbarna i cs typ Dom har ej det IRL när de är utomhus.. Inte så ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Du borde göra så att dom har gas masker som SAS gubbarna i cs typ Jag gör bara skins tills peds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Laddat upp nu... screnie här! vad tycks? SNYGG Kan du inte göra som man kan spela som den gubben snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 SNYGG Kan du inte göra som man kan spela som den gubben snälla Det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det går inte Okej synd jag skulle gärna vilja ha den som player skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej synd jag skulle gärna vilja ha den som player skin Skulle inte passa in med storyn men det är typ omöjligt att han den som player om man inte ändrar i main scm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kopiera den dff filen ändra namn till player.dff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kopiera den dff filen ändra namn till player.dff Det finns ju 3 stycken sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Version 1.1 e färdig nu vad tycks? här e GAMLA---> Redigerad 21 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Version 1.1 e färdig nu vad tycks? här e GAMLA---> Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Snygg Tyckte du min gamla var snyggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tyckte du min gamla var snyggare? Nej men den quatade bara den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Nej men den quatade bara den bilden Aha Jag håller på med en jacka men det cpar sej i spelet :'( men fixar snart Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Tyckte du min gamla var snyggare? Det sa han inte. Han sa bara snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Det sa han inte. Han sa bara snygg Du kanshe borde läsa lite mer innan du postar han har redan svarat och jag undrade för han quotade den gamla så det var därför jag frågade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Du kanshe borde läsa lite mer innan du postar han har redan svarat och jag undrade för han quotade den gamla så det var därför jag frågade Jo, men iallafall BTW. Snygg jacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Aha Jag håller på med en jacka men det cpar sej i spelet :'( men fixar snart Vad tycks? Va e det för gubbe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts