GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Gjorde en ny skin till SWAT i SA vad tycks? Något som e värt o laddupp? Redigerad 20 juli, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 In-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 In-game Pallar inte nu... ta en sj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Orkar inte instalera om jag inte vet hur det ser ut in-game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Gjorde en ny skin till SWAT i SA vad tycks? Något som e värt o laddupp? Använder du photoshop CS? Om du gör det, var lärde du dig allt? Jag har ett svagt minne av att du hade postat en länk för länge sen i nån topic... Ontopic: Skit snygg!! Ladda upp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Snygg, som vanligt då Grim Redigerad 20 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ladda upp den vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Använder du photoshop CS? Om du gör det, var lärde du dig allt? Jag har ett svagt minne av att du hade postat en länk för länge sen i nån topic... Ontopic: Skit snygg!! Ladda upp!! Jag lärde mig sj... det är inte så svårt om man kan rita irl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Snygg men på riktigt ser dom inte ut sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Snygg men på riktigt ser dom inte ut sådär. Jag refreshade bara upp den från gta med nytt ansikte o finadetill kläderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag refreshade bara upp den från gta med nytt ansikte o finadetill kläderna... Tror du at du kan göra samma sak till Poliserna? Please!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ingame plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ladda upp NU!! måste ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ladda upp NU!! måste ha den Jä snart, ska ta en screenie först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Laddat upp nu... screnie här! vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Omg vad snyggt hehe (as allways) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Det e nice, men på riktiga S.W.A.T. står det S.W.A.T. men inget på magen de har en bricka som det står ''S.W.A.T. police'' på på framsidan istället. Redigerad 20 juli, 2005 av okändsoldat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kanske inte ska va en kopia av dem riktiga? snyggt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det e nice, men på riktiga S.W.A.T. står det S.W.A.T. men inget på magen de har en bricka som det står ''S.W.A.T. police'' på på framsidan istället. Jo jag vet du har redan sagt det o jag svarade Jag refreshade bara upp den från gta med nytt ansikte o finadetill kläderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts