Jump to content

Cock Hjälp! :'(

Share

Recommended Posts

Jag körde uppdraget beat the cock tror jag att det heter då man ska tävla i simning, cyckling och springning. sen när jag kom i mål så blev jag sist och jag vet inte varför så dödade jag självaste "cock" killen. vet ni något sätt man kan få tillbaka honom på :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag körde med (kanske spoiler) JETPACKEN (kanske spioler) över vattnet och sen så fortsatte jag bara och vann.

That's my ronin!

Jaja, om du nu är så kåt på kycklingsnubben så kan du ju gå på cluckin' bell, där får du se honom så mycket du vill, finns dessutom 2 eller 3 av honom där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde uppdraget beat the cock tror jag att det heter då man ska tävla i simning, cyckling och springning. sen när jag kom i mål så blev jag sist och jag vet inte varför så dödade jag självaste "cock" killen. vet ni något sätt man kan få tillbaka honom på :'(

Klockan 12 på natten vid Fischers lagune, eller vad stället heter, till 8 nåt på morgonen. Du kan döda snubben hur många ggr du vill..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, om du nu är så kåt på kycklingsnubben så kan du ju gå på cluckin' bell, där får du se honom så mycket du vill, finns dessutom 2 eller 3 av honom där.

Jag tror inte han bara vill gå runt o kolla på snubben, han vill nog klara de där triatlon loppet, så han var rädd att det försvann tillsammans med cock snubben.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här råkar inte vara samma uppdrag som mount chilliad? är det inte där det e triahtlon med cykel, springa och löpning?

det här då, beating the cock, är det vid den jättelika tuppen? har nämligen ingen aning om var santa maria beach eller fishers lagoon ligger. ingår det här uppdraget i 100 prcoenten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här råkar inte vara samma uppdrag som mount chilliad? är det inte där det e triahtlon med cykel, springa och löpning?

det här då, beating the cock, är det vid den jättelika tuppen? har nämligen ingen aning om var santa maria beach eller fishers lagoon ligger. ingår det här uppdraget i 100 prcoenten?

Haha ett tips är att kolla kartan :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor