Joey Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 jag ligger på det där uppdraget the driver när man ska köra en J*vla sentinel mot en sabre turbo. när man kommer förbi honom så taklar han mig så jag får sladd och flygger in i en vägg!! har nån något tips??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 SSSSSSSSSSSLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur många fastnar där, egentligen?!? Jag klarade det på första försöket. PS: Jag har en ny avatar. Det är jag på bilden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 SSSSSSSSSSSLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur många fastnar där, egentligen?!? Jag klarade det på första försöket. PS: Jag har en ny avatar. Det är jag på bilden. du verkar vara en liten barnunge som tjuter sluta hela tiden!!! är det något fel att nån fastnar där eller?? jag bad om hjälp inte nån j#vla barnunge som flåsar en i ryggen!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 PS: Jag har en ny avatar. Det är jag på bilden. Jaså jag visste inte att du var efterlyst och var utlaggd på den här sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jo, jag är efterlyst i USA, det är därför det inte finns någon info om mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Jo, jag är efterlyst i USA, det är därför det inte finns någon info om mig. jävla fjant... "jag är så tuff jag är efterlyst i usa oooo" säkert... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 (redigerad) jävla fjant... "jag är så tuff jag är efterlyst i usa oooo" säkert... Redigerad 8 januari, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 för att hålla sig till ämnet och vara lite seriös så kan jag ge ett tips: Tackla tillbaka, försök få honom åka in i någon vägg. Det är det enda tipsen, eller skjut sönder fettots däck om du har en uzi eller dylikt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 Mr Mister vad fan tror du att du håller på me? det ända du gör är att mucka med alla du ser. fy fan för dig. hoppas hultenius kastar ut dig. HAHAHAHAHAHA Nåja till saken gö så här. Spräng definitivt inte hans bil. då losar du uppdraget. Gör så här. plattan i botten och tackla till han. Sen e de ba o kö som en galning. det gör ja alltid då men en då. good luck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2003 LoL @ Mr. Mister Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 ja det enklaste är att skjuta sönder däcken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Mr Mister vad fan tror du att du håller på me? det ända du gör är att mucka med alla du ser. fy fan för dig. hoppas hultenius kastar ut dig. HAHAHAHAHAHA Nåja till saken gö så här. Spräng definitivt inte hans bil. då losar du uppdraget. Gör så här. plattan i botten och tackla till han. Sen e de ba o kö som en galning. det gör ja alltid då men en då. good luck Du vet ingenting om mig, så du kan ju dra! Nybörjarfjant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Du vet ingenting om mig, så du kan ju dra! Nybörjarfjant. snackar du skit om min polare (vi går i samma skola)??? Han har faktiskt klarat ut spelet till 100%!!!!! Det e du som är en J¤vla nybörjare!!! du kan ju dra åt h¤lvete!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 du din dumma fan (till mr mister) du e så jävla pantad att du borde skämmas. jag har klarat ut spelet på 100% så du kan dra åt hel"ete Jävla nybörjar fjant. hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Hultenius, kasta ut dom! Jag höll mig faktiskt från att skriva alltför ovårdat! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Hultenius, kasta ut dom! Jag höll mig faktiskt från att skriva alltför ovårdat! ja men du klagade att jag ville ha hjälp!! ska hultenius kasta ut mig och min polare så ska han kasta ut dig ochså!!! och så tror du att du e Hultenius lilla boss.. han kan faktiskt bestämma själv!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Allt började med att jag skulle vara lite smårolig, så blir man kallad "j#vla fjant". Din "polare" måste tygla sitt humör. Jag tål inte människor som skall verka tuffa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Sluta att bråka! Det låter fan som ett dagis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts