Merkky Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Själv tycker jag att det var jättelätt. Längtar tills nästa GTA kommar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 (redigerad) Själv tycker jag att det var jättelätt. Längtar tills nästa GTA kommar! Om jag inte minns fel så finns det en sån här poll.. Redigerad 20 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vote : Medel, jag tycker de va lagom svårt inte för svårt och inte för lätt . Redigerad 20 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joni- Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Precis som alla andra spel är nu för tiden... alldeles för lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote: Jättelätt. Tog ungefär 100 timmar att klara för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vote: Medel Tog ca. 2 månader för mig på PS2...Andra gången däremot gick det betydligt snabbare: kanske 2-3 veckor. Redigerad 20 juli, 2005 av Og Lou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 100 timmar!!! Jag klarade det på högst 10 timmar! vote: jättelätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inte klarat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I början tyckte jag att det var ganska svårt eftersom allting gick så snabbt och jag t.ex inte hann ikapp dom som jag skulle jaga. Men sen så ändrade jag visual FX quality som jag hade haft på very height till low och då tyckerj jag att det var hur lätt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Helt perfekt svårighet på spelet. Varken för lätt eller för svårt. Jag tycker R* fick en fullträff med San Andreas på svårigheten med spelet. Redigerad 20 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Inte klarat det än har inte heller klarat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote:Jätte lätt . men råkade komma åt lätt och lite svårt ibland Första gången klara jag det på 3 veckor o nu har jag spelat i totalt 4 tim o 28 min och har klarat till *En liten spoiler varning* Markera nedanför för att se Liberty city uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Håller med Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vote:Lätt(nästan för lätt) men ibland lite svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Klarade SA på ps2 på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Håller med Cortez. Wörd på Cortez och GTApimpfoolife xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts