Mathias Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Elander förhelvete byt signatur. hehe vill höra fler med ljud. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Elander förhelvete byt signatur. hehe vill höra fler med ljud. Tror inte så många lägger upp låtar nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Haha, du trodde jag var seriös när jag sa att dom var bra? Jojo.. Jag vet att jag inte är bäst, har aldrig påstått det. "Chill that bitch up!" @Crice: Kan du lägga upp Ebeetos låt? Vill gärna höra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 @Crice: Kan du lägga upp Ebeetos låt? Vill gärna höra. Inte utan hans tillstånd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Inte utan hans tillstånd... Men han hade väl lagt upp den på sajten förr? Då måste det vara okej, eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Men han hade väl lagt upp den på sajten förr? Då måste det vara okej, eller? Eftersom jag inte är säker kommer jag inte lägga upp den... har förresten inget ställe att lägga upp den på och är relativt osäker på var jag har låten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan inte nån leta upp den där gamla låsta battle-tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Kan inte nån leta upp den där gamla låsta battle-tråden. ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=15159&st=0&hl= - Nr2 av Mr. Magic http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=10823&st=0&hl= nr1 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Electronic: Our Last Day Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 ... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=15159&st=0&hl= - Nr2 av Mr. Magic http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=10823&st=0&hl= nr1 av Wild_hawk Det var bra tider det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 (redigerad) Men han hade väl lagt upp den på sajten förr? Då måste det vara okej, eller? Den Ebeeto lade upp för tusen år sedan är en annan. Men om nån vill lägga upp låten Crice har, så är väl det okej. EDIT: Felinloggad... Ändrar i texten... Redigerad 23 juli, 2005 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Den jag lade upp för tusen år sedan är en annan. Men om nån vill lägga upp låten Crice har, så är väl det okej. Btw din sida, min systers kille e med i ett band som heter "så funkar det" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Btw din sida, min systers kille e med i ett band som heter "så funkar det" Lägg upp låtar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja, lägg upp era låtar som ni har gjort här. Det här är egentligen en skryttråd för mig och ronin, och jag sa att ni också ska lägga upp era låtar här för att den inte ska låsas. Ronin får lägga upp låten jag har inte kraft kvar. (Att spela in tog musten ur mig) Jag och Ronin: Gangstrar i pyjamas Gangstrar i Nattlinnen (Nödrim deluxe) Mr.Magic: Stoppa upp micken Weener: Fin sång av hugo och hans kusin. Hugo på trummor. EmasXP: Gaming generation The small things Our Last Day http://emasxp.indexnetwork.net/ för mer Clawhammer: Techno skit Andra: http://www.overplay.co.uk/BandMusics/Landlockedmp3.mp3 kabooms kompis. Fan va du suger hhahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahahahhan säääääääämst hahahahhahahhahahahahhaa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Fan va du suger hhahhahahahahhahahahhahahahhahahahahahahahhan säääääääämst hahahahhahahhahahahahhaa Ja eller hur, han har inge flow. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ja eller hur, han har inge flow. Hahahaa, kom ju från rätt käft. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hahahaa, kom ju från rätt käft. Ja, fråga vem som helst om han/hon tycker din flow är bättre än min. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min nya Acid Rap/Horror-Core text: [Vers 1]It's me Mr.Magic, Im'a make yo life tradgic. Murder yo kids with a knife and rape yo ugly wife Now thats what I call life! (haha!) Similar to Mannie Fresh Big house, big, car 'n' a real big dick! Hope these lyrics don' make yo' sick. Cuz you dont wanna throw up do you? You know I'd kill you if I knew you? [CHORUS] You aint safe sleepin' in yo bed, I can still shoot you in yo head! You aint safe walkin down da street, I'm the niggah stompin' on yo feet! You aint safe with yo friends, I can still cut of yo hands! You aint safe in yo house, I'm like a cat chasin' a mouse! [Vers 2] I'll kill you soon enough, you see. With Either my glock, 9, AK or UZI! (Gun sound) That's right, Astala vista and Good Night! Ya hear me? Fear me, Hate me. I'll kill you anyway thats Fate see. Im'a send you to God, after I've painted the walls with your blood. And there aint nuttin' ya can do, Im'a shoot you, like hunters shoot a Kangaroo! [CHORUS] You aint safe sleepin' in yo bed, I can still shoot you in yo head! You aint safe walkin down da street, I'm the niggah stompin' on yo feet! You aint safe with yo friends, I can still cut of yo haiends! You aint safe in yo house, I'm like a cat chasin' a mouse! [Outro] You can run but you can NOT i hide! Haha, Shit son... Haha Damn! (Gun Sound) Jag ska spela in den senare idag/imorgon. Redigerad 25 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 W0rd... ... that's thä Sheeet! Du har Robocop på favoritlåtar antingen ligger du inne på mentalsjukhus du är cp skadad och kan inte torka dig själv i röven eller så har howhow gjort en dubbelanvändare-----...---- Jag ska ta över världen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rumpa__ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Hahahaa, kom ju från rätt käft. Mr magic suger men howhow suger mer mr magic vinner över dig med munkavel jag tror jag ska göra en diss till hela gta sajten sen ska jag ta över världen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts