Curly Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Får mig att tänka på the good old n0f-days med den där galne arabens bilskola, getlåtarna och allt... minnen. Wubba Har nog alla kvar fortfarande Edit: Jadå, ser ut som om allt är kvar. Redigerad 21 juli, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Wubba Har nog alla kvar fortfarande Oh, vore bra om du kunde skicka dem, trots att du har blockat mig/sjabblat bort min adress. Alternativt ladda upp och låta allmänheten smacka i sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Va tycker du har ja nån talang? howhow? Ja då, träna på. @Curly: Ja, ladda upp dom för fan. Redigerad 22 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hmm....bara jag som väntar på ebeeto? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Hmm....bara jag som väntar på ebeeto? ... aa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Ja då, träna på. @Curly: Ja, ladda upp dom för fan. Tyvärr, jag och Crice har kommit fram till att inte ladda upp låtarna. Bara han som har hört dem, förutom ett par "låtar" Redigerad 22 juli, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så, det blev inget med ebeetos diss eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Så, det blev inget med ebeetos diss eller? Ja eller hur vart tog han vägen ja fick ju nästan ta över ett tag:P Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ja eller hur vart tog han vägen ja fick ju nästan ta över ett tag:P Dissa mig du med då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Tyvärr, jag och Crice har kommit fram till att inte ladda upp låtarna. Bara han som har hört dem, förutom ett par "låtar" I feel pretty, I feel pretty, I feel pretty and witty and gaaaaaay! Eller, mja, lite speciell i alla fall. Och ja, jag vill också höra Ebeetos mästerstycke. Får fortfarande rysningar av njutning då jag sätter på hans gamla låt, "Ebeeto, you just gotta' know, get it mothafucka', you never gonna' blow" eller hur den nu gick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 ... aa. Någon börjar bli lite skraj märker jag^^ nää då skoja bara. Men den kommer äga alla andra den saken e klar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Fan, HOWHOW sluta namedroppa mig i dina låtar. En diss till en snubbe som luktar piss, yao! Kom igen GTAsajten sjung med! Robin, robin tillomed aina spelar'en här i deras högtalare. Robin, robin tillomed Hultenius spelar'en här i hans högtalare! Ey robin jag kommer ihåg när du sa att mina rader var feta, Aja, ditt flow är som en halv bicacleta. Om du inte fattar vad jag menar: Den suger häst, du är inte bäst.... Jag hör ingen protest! Say Whaaat!?! Magic in da motha fuckin' haooouse. Ebeeto Grab yo gat and start ta blast 'n do it fast! Edit: Håller på Ebeeto, i kriget. Redigerad 22 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Dissa mig du med då. Nää ja väntar med spänning på ebeeto vart han nu tog vägen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Fan, HOWHOW sluta namedroppa mig i dina låtar. En diss till en snubbe som luktar piss, yao! Kom igen GTAsajten sjung med! Robin, robin tillomed aina spelar'en här i deras högtalare. Robin, robin tillomed Hultenius spelar'en här i hans högtalare! Ey robin jag kommer ihåg när du sa att mina rader var feta, Aja, ditt flow är som en halv bicacleta. Om du inte fattar vad jag menar: Den suger häst, du är inte bäst.... Jag hör ingen protest! Say Whaaat!?! Magic in da motha fuckin' haooouse. Ebeeto Grab yo gat and start ta blast 'n do it fast! Edit: Håller på Ebeeto, i kriget. Haha, du trodde jag var seriös när jag sa att dom var bra? Jojo.. Jag vet att jag inte är bäst, har aldrig påstått det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Sälj mikrofonen, jagsäljerDIG ditt horfnask- Ni borde dö som Topac- för ni rappar i Otakt- Du borde sättas i ett mörkt rum med munkavel- jag hoppar till trumslagen för att visa kunskapen- kommer in i ditt rum med köttslamser i munnen- din såkallade brud får bröstcanser i pungen- svartsjuk som en hivsmittad afrikan. ingen låt. dock gamla punchlines. inte från samma låt så låt er inte luras av takten Redigerad 22 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sälj mikrofonen, jagsäljerDIG ditt horfnask- Ni borde dö som Topac- för ni rappar i Otakt- Fattar du poängen, släng upp en high-fi(ve)- Ni som inte fattar får varsin gratis drive-by- kommer in i ditt rum med köttslamser i munnen- din såkallade brud får bröstcanser i pungen- svartsjuk som en hivsmittad afrikan. YEAAAAAHHHH!!! Du är ju bättre än alla dom andra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) YEAAAAAHHHH!!! Du är ju bättre än alla dom andra Jag vet. höh.. har inte läst nåt i tråden direkt så jag vet inte. jag är nog den som rimmar flerstavligt här. gammal text. i min depressions-period så många dagar jag gått runt och funderat// varför gör jag såhär, varför jag sätter mitt liv inspelat// problem, onda tider självmordstankar med mera// ibland vill man bara dö o låta sej själv kremeras// ta en kniv, mot bröstet hänga sej jag gör inge dera// försöker utrycka mig med det jag leverar// olde en hjärna full me bly som ett dunderladdat vapen- men snälla motståndare, du har underskattat saken- började fnittra då jag läste denna. tänk vad jag kunde jag gillar inte lek o stojj, jag flyr från charader// ny på fasaden, den lyriska pokalen, min stil är brännhet, så alla "utrymm lokalen!"// klär ut oss som brudtärner och tvångsmatas med hudkrämer Redigerad 22 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Sälj mikrofonen, jagsäljerDIG ditt horfnask- Ni borde dö som Topac- för ni rappar i Otakt- Du borde sättas i ett mörkt rum med munkavel- jag hoppar till trumslagen för att visa kunskapen- kommer in i ditt rum med köttslamser i munnen- din såkallade brud får bröstcanser i pungen- svartsjuk som en hivsmittad afrikan. ingen låt. dock gamla punchlines. inte från samma låt så låt er inte luras av takten Det ser okej ut, men vem är "Topac-"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det ser okej ut, men vem är "Topac-"? Det var för att det skulle rimma, pucko tUpac - Utakt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det var för att det skulle rimma, pucko tUpac - Utakt? Whatever, men då är det Topac- som är död, inte Tupac. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts