Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vilket program mixade du den i då? audicity? Hahaha, jag mixade den i Vegas (filmredigeringsprogrammet) Fast om jag hade Acid eller SoundForge på denna dator så skulle jag mixat den där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ägd eller inte ja har nog mina finter you guys are not alone i can almost rap as a tupac clone you dont own this website with your rapping i even wonder how you got in you must be hacking still i admire your work what is your occupation a counter clerk? about cortez, what is your deal cant you understand how tupac feel if he wants to be alone for some time what thats bullshit about he`s been gone for a while thank and godnight Whatever. The best rappers don't die, they multiply. Tupac is alive in the breathin' way. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 ... http://hosted.ekenkrona.com/spelforumet.se/ Bli medlem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 En liten promo: http://www.area101.se/djdeedee/promo/promo2.mp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hahaha, jag mixade den i Vegas (filmredigeringsprogrammet) Fast om jag hade Acid eller SoundForge på denna dator så skulle jag mixat den där. Kan man få tag på ett demo av Vegas på nätet,lagligt Jag har testat på www.download.com.. men där fanns inget... snälla säg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Kan man få tag på ett demo av Vegas på nätet,lagligt Jag har testat på www.download.com.. men där fanns inget... snälla säg . http://www.download.com/Vegas/3000-2194_4-...tml?tag=lst-0-3 HAHA, det fanns ju visst på download.com, duktig du var på att leta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hum.. tyckte låtarna sög om jag ska vara ärlig förutoms allas vår favoritweeners kärlekslåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) . http://www.download.com/Vegas/3000-2194_4-...tml?tag=lst-0-3 HAHA, det fanns ju visst på download.com, duktig du var på att leta. Nja... jo oj,jag har sett den innan. Men det går inte att ladda ner den. vet något vad felet kan va ? Redigerad 21 juli, 2005 av Elander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hum.. tyckte låtarna sög om jag ska vara ärlig Var inte ärlig då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 How do you know my life is fucked and bored i can show you what i got with my samurai sword whats that shit about need for speed you know that i will blow past you even smoking some weed i aint a sad clown, but i sure as hell rought you down no im not going to say anything bad to you no more i hope you do the same so that evens up the score Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 How do you know my life is fucked and bored i can show you what i got with my samurai sword whats that shit about need for speed you know that i will blow past you even smoking some weed i aint a sad clown, but i sure as hell rought you down no im not going to say anything bad to you no more i hope you do the same so that evens up the score Hahahahahahahahahahaahhaahaahhahaa. "How do you know my life is fucked and bored i can show you what i got with my samurai sword" Hahhahaa, sämsta jag hört. Nej men den var kul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hahahahahahahahahahaahhaahaahhahaa. "How do you know my life is fucked and bored i can show you what i got with my samurai sword" Hahhahaa, sämsta jag hört. Nej men den var kul. Jajaja sluta terras nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bara en nybörjare som gör så gott han kan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Bara en nybörjare som gör så gott han kan Haha, men jag tyckte den var rolig ju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Haha, men jag tyckte den var rolig ju. Rolig satt du tyckte den sög så att den var så rolig eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Rolig satt du tyckte den sög så att den var så rolig eller vad? Rolig bara, roliga rader helt enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Rolig bara, roliga rader helt enkelt. Alright Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Va tycker du har ja nån talang? howhow? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 . http://web.telia.com/~u22505348/baba.wav Weener sa att det där är min peddoröst, så då var jag tvungen att säga nåt peddoaktigt. Höj volymen lite. Notera att detta bara är flum, ingen låt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 . http://web.telia.com/~u22505348/baba.wav Weener sa att det där är min peddoröst, så då var jag tvungen att säga nåt peddoaktigt. Höj volymen lite. Notera att detta bara är flum, ingen låt Får mig att tänka på the good old n0f-days med den där galne arabens bilskola, getlåtarna och allt... minnen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts