HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Gangstrar i nattlinnen (Nödrim deluxe) Ronin-Text / HOWHOW-Sång Hemulen och Pottzork blev bannade, forumet är inte till för sånna som fortfarande blir ammade. Vilken mod är snällast? Vilken mod är kåtast? Håll käften! Den riktiga frågan är: Av vilken mod vart du ledsen? Pottzork, en post-hunter, en sådan utan liv. Du vart fan bannad till nästa GTA-release. Hemulen desamma, röstar om han ska få stanna, med deras nya identiteter, om jag bara kunde minnas vad dem heter. Hej! Jag glömde er nästan. Hälsning till alla andra barn, Pottzorks fula bild skrämde bort dem för dan. Oj, här står jag och dissar dem bannade, det blir så kul ibland, för att dem verkade så härdade. ... och säkra på det dem gör. Var nära på att missa GRIM(back i denna text, jag måste nog va hög. Mr.magic och hans dissar, fantiserar om min penis som pissar, rakt i hans mun, för ung för målbrottets gung. Då stöter vi mot Pottzork en gång till, Jävla potta, vill dissa dig dubbelt som jag vill. Hur ska du komma ikapp med alla dina inlägg? Du låg ju etta på listan i postarnas vägg. Detta är Nödrim Deluxe, med Ronin och Robocop, flina era svin, för att det är vi som håller top! --- Ronin kommer snart med den inspelade låten. Redigerad 21 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) ... och här kommer låten: Gangstrar i Nattlinnen (Nödrim deluxe) Redigerad 21 juli, 2005 av Ronin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Gangstrar i nattlinnen (Nödrim deluxe) --- Ronin kommer snart med den inspelade låten. Yääy Good song. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 HAHAHAHA DIN SÅNGRÖST HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Förlåt Ronin och HOWHOWs låt var ju helgrym, den som var uppe i nån annan topic eller hur det nu var Men jag var ju inte seriööööööööös. Har en ganska seriös där jag sjunger Boulevard of broken dreams, men det är för pinsamt att lägga ut den :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Gangstrar i nattlinnen (Nödrim deluxe) Ronin-Text / HOWHOW-Sång --- Ronin kommer snart med den inspelade låten. Yäy äg låt Jag är inte en sån som håller på med Hip-Hop/rap eller så, men jag kan faktist säga att den ni la upp först och även denna låt ägde ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har en ganska seriös där jag sjunger Boulevard of broken dreams, men det är för pinsamt att lägga ut den :"> Jag vill höra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd. HOWHOW och jag äger GTAsajtens hiphopscen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jag vill höra Du är inte ensam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Blir sugen på att göra en egen nu men har ingen mick som funkar... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd. HOWHOW och jag äger GTAsajtens hiphopscen Hehe, sant. Vi kommer äga ännu mer när du köper mig IDAG. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd. Här kommer min Chopped & Screwed- version av låten Satt och lekte lite innan, och här är resultatet: Gangstrar i Nattlinnen - Nödrim Deluxe (Chopped & Screwed by Ronin) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd. Här kommer min Chopped & Screwed- version av låten Satt och lekte lite innan, och här är resultatet: Gangstrar i Nattlinnen - Nödrim Deluxe (Chopped & Screwed by Ronin) Hahahahahahahaha, fyfan vad bra. Jag lät nästan lite smådryg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) ... och här kommer låten: Gangstrar i Nattlinnen (Nödrim deluxe) Ojojoj fan va grym låt Ronin: Lol den va bra Redigerad 21 juli, 2005 av Alpha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ojojoj fan va grym låt Ronin: Lol den va bra Hehe, yeah... Thät's Thä Sheeet! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ägd eller inte ja har nog mina finter you guys are not alone i can almost rap as a tupac clone you dont own this website with your rapping i even wonder how you got in you must be hacking still i admire your work what is your occupation a counter clerk? about cortez, what is your deal cant you understand how tupac feel if he wants to be alone for some time what thats bullshit about he`s been gone for a while thank and godnight Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 This is my verse, reverse. Backslap on your sad, b**ch-ass fast, As an F1 car, I'm takin' the lead, You'll be f***ed up like the last player in Need For Speed. I slap you once again, Wiken is a sad clown, Anticon wrote a song about him, when he was down. I hold you down like Alchemist feat. his crew. You're a prisoner in my forum, stop playin' a fool. I know you can better that thäääät sheeet you recently showed. Go and kill yourself, your life is F***ed-up-booooored!!!!!! BRÄÄÄH! (Sorry för felstav eller dylikt, skrev texten snabbt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har editerat första posten med alla låtar som lagts upp. @Ronin: Äg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Har editerat första posten med alla låtar som lagts upp. @Ronin: Äg. Haha Soft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Fortsätt lägg upp låtar ni har gjort, det måste ju vara fler som spelar/sjunger i ett band eller själv. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 W0rd. Här kommer min Chopped & Screwed- version av låten Satt och lekte lite innan, och här är resultatet: Gangstrar i Nattlinnen - Nödrim Deluxe (Chopped & Screwed by Ronin) Vilket program mixade du den i då? audicity? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts