GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Måste dra upp skiten, för att förklara krig mot ebeeto. Fast jag är inte säker, men jag tror det är krig.. Är inte säker. Men ni hejar väl på mig? Hah, it's your father! Jga hejjar på dig för ebeto e gej (GAY). jag sa bara att du lät så, behöver inte vara negativt Redigerad 20 juli, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Jga hejjar på dig för ebeto e gej (GAY). jag sa bara att du lät så, behöver inte vara negativt Öh, nödvändigt att kalla honom det? Dels är det inte något fel på bögar, och varför tycker du han är det? Reportar det där. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Här är en låt som jag och min kusin + min gitarrlärare har gjort i våran gitarrgrupp. Jag trummar, sjunger refrängen (Väldigt oseriöst ) och har skrivit texten. Min kusin sjunger. Gitarrläraren spelar gurorna och basen. Spara mål som Redigerad 20 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lägger upp min gammla osläppta och ofärdiga diss till HOWHOW. Fan vad jag sög förut. http://files.filefront.com/MrMagic___Stopp...;/fileinfo.html Dissade Sweeman på hans forum förut: http://s10.invisionfree.com/Dr_Dre_LTD/ind...p?showtopic=155 Snacka om att dom tog det seriöst. Sweeman blev jävligt dissad. Den var jävligt bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) @Weener: Hehe, den var bra. Wiiiiiiith yoououou. Hahahaha, bäst på slutet. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Öh, nödvändigt att kalla honom det? Dels är det inte något fel på bögar, och varför tycker du han är det? Reportar det där. Det rimmade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Tackar HOWHOW Slänger upp en cover jag och min kusin gjorde på Fade to Black. Ljudkvalitén suger och vi spelade fel ett antalgånger (Var inte så bra på den tiden ) men det är iallfall något. Spara mål som Redigerad 20 juli, 2005 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Den var jävligt bra. Haha, Tack Den här tråden håller på att bli Tha Rap Box 3. Droppar några rader: Ni snackar värsta skiten när ni sitter bakom datan Men kom ut på gatan, så kan vi jiddra eller slåss. Inse det kompis ni kan aldrig ta oss! Edit: Jag vet att det heter datorn... Redigerad 20 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vilket program använder ni att göra låtarna i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Vilket program använder ni att göra låtarna i??? Vi? Audacity is the shit. EDIT: Det var dock ronin som stod för beatet, så det får du fråga han om. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag använder Vegas 5.0. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 There you go ebeeto showing you`re skills you could be famous enough to pay my bills ì dont think howhow got the balls but he shore can pay for all my calls no thats some medioker shit im saying but still howhow you better start praying one of you guys gonna come out as a winner im putting my money on ebeeto he`s gonna smack howhow down lika a mosquito no offence howhow if yourè the winner you might get a bow Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) DENNA SIDAN Där kan du hitta beats som kan vara bra+men om du inte vill köpa dom för en förmögenhet så kan du bara ta (ljudinspelaren)(?) och hålla den intill mikrofonerna... eller något Man får ju inte hela beatet..men det du kan lyssna på kan du ju spela in sen så kan du ju spela om det och så...för att det brukar ju inte vara så jätte stor variation på beaten... Redigerad 20 juli, 2005 av Elander Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) HOWHOW har en kopia som e smurf...han har åxå gjort en version av låten här Redigerad 20 juli, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Man är ju lite av en hobbymusiker Gaming Generation The Small Things http://emasxp.indexnetwork.net för mer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) HOWHOW har en kopia som e smurf...han har åxå gjort en version av låten här Hahahahahahahahahahahahahhahahaha, fyfan vad jag skrattade. @EmasXP: Du har verkligen talang för att göra musik, jag sparar dom där två.. Riktigt bra faktiskt, tycker jag. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Mm kanske e lite väl snabbt men men det e ju gjort i ljudinspelaren så... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Bara vi slipper fler hej, du är gay jag äger dig! Mr. Magic. låt mig sköta mixningen, aight? hör inget. Redigerad 20 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Här är en låt som jag och min kusin + min gitarrlärare har gjort i våran gitarrgrupp. Jag trummar, sjunger refrängen (Väldigt oseriöst ) och har skrivit texten. Min kusin sjunger. Gitarrläraren spelar gurorna och basen. Spara mål som HAHAHAHA DIN SÅNGRÖST HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Förlåt Ronin och HOWHOWs låt var ju helgrym, den som var uppe i nån annan topic eller hur det nu var Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 HAHAHAHA DIN SÅNGRÖST HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Förlåt Ronin och HOWHOWs låt var ju helgrym, den som var uppe i nån annan topic eller hur det nu var Han har ju grym röst. Inte i någon annan tråd, i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts