Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Eller är han bara lite sur över en bit av texten? xP wörd där. Redigerad 20 juli, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Dudes. Jag har sovit 2 1/2 timme i natt. Det blir ingen diss track förräns imorrn. Idag ska jag vandra runt i hemmet som en zombie och göra konstiga läten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Som sagt så backar jag HOWHOW A.K.A. Robocop till 100 W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Fortfarande ingen skymt av drivrutinerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I can see that the war is on, now look guys im gonna bet you all i looking forward to see ebeeto in action gettin kickt by howhow, what a sadisfaction na i better clear my trouth with some beer so i dont have to hear them that clear... fick bara lust Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 I can see that the war is on, now look guys im gonna bet you all i looking forward to see ebeeto in action gettin kickt by howhow, what a sadisfaction na i better clear my trouth with some beer so i dont have to hear them that clear... fick bara lust Spin that shit! Den var bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Spin that shit! Den var bra. Tackar tackar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) FEL ACCOUNT Redigerad 20 juli, 2005 av Tija Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ya'll really think that fake bitch is gon' give me a fight? Give me a break, I'm just waiting to take a bite It's sad, really. He takes this shit serious. I almost fainted when I heard him. That bitch's delirious "You sound like a foreigner"? Nah, he sound like a bitch I ain't seen no picture, though. 'Cause he on dat Alladin shit Maybe he'll win, 'cause I'll faint, 'cause he so fake How long will it take, for him to realize his mistake? I'll save this shit for the track, then ya'll see me HOWHOW's gon' regret he ever fucked with EB Break yo'self! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ya'll really think that fake bitch is gon' give me a fight? Give me a break, I'm just waiting to take a bite It's sad, really. He takes this shit serious. I almost fainted when I heard him. That bitch's delirious "You sound like a foreigner"? Nah, he sound like a bitch I ain't seen no picture, though. 'Cause he on dat Alladin shit Maybe he'll win, 'cause I'll faint, 'cause he so fake How long will it take, for him to realize his mistake? I'll save this shit for the track, then ya'll see me HOWHOW's gon' regret he ever fucked with EB Break yo'self! Fanns inga bra smiliesar på GTAsajten så jag fick importera några ifrån ett annat forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Blev det bara ebeeto som skulle dissa oss? Eller var det P-C med? Hur blev det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) I can see that the war is on, now look guys im gonna bet you all i looking forward to see ebeeto in action gettin kickt by howhow, what a sadisfaction na i better clear my trouth with some beer so i dont have to hear them that clear... fick bara lust Haha den var bra. Oj dubbelpost, såg inte att jag hade postat sist, är lite förvirrad. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Lägger upp min gammla osläppta och ofärdiga diss till HOWHOW. Fan vad jag sög förut. http://files.filefront.com/MrMagic___Stopp...;/fileinfo.html Dissade Sweeman på hans forum förut: http://s10.invisionfree.com/Dr_Dre_LTD/ind...p?showtopic=155 Snacka om att dom tog det seriöst. Redigerad 20 juli, 2005 av Mr.Magic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Ebeeto kommer piska alla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Lägger upp min gammla osläppta och ofärdiga diss till HOWHOW. Fan vad jag sög förut. http://files.filefront.com/MrMagic___Stopp...;/fileinfo.html Haha den hade jag aldrig hört förr. Men jag hör inte vad du säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kommer antagligen ångra detta men här är texten till låten. akaast-killen sitter i en limousin, det är vintertid- du är en knarkare och går på insulin- jag är invalid och jag är den sämsta diskjockeyen- kassa howhow, du är en skamfläck för hiphopen- men jämfört andra är ingen av oss nån särskild- speciellt inte om man sätter ditt kassa flyt i NÄRBILD! folk ser på mig som jag vore en ligist- jag drar upp en k-pist och säger som du vill, visst- du går bärsärk på sajten "du har ingen kroppshandling"- du gråter på marken "jag brände din docksamling"- vi sätter micken i dig som en dildo i röven- ännu en kass rappare är nånting vi inte behöver jag RÖR dig.... hihi som avlopp- upprörd är hultan, vill du ha spott?- jag är en draglott som alltid ger vinst- Jagad av modsen liksom pottzork - SPRING- jag gillar mer rock men säger whatthefuck- jag är inte den ende här som HATAR HIPHOP!- nånting säger mig att detta ej funkar- stolt medlem i forna skunkar som dunkar- vi vet, att du till sofies bild runkar- du, liksom jag, kommer dö som unkarl- pottzork .. nåt håll Redigerad 20 juli, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Hahahahahahaha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Kan knappt vänta tills ebeeto lägger upp sin (läst en del av texten) den kommer få hela sajten att tappa hakan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Kan knappt vänta tills ebeeto lägger upp sin (läst en del av texten) den kommer få hela sajten att tappa hakan. Jag och ronin har redan fått alla att tappa hakan. Jag och wu zi mu kanske ska göra en låt bara för kul ikväll. Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Jag och ronin har redan fått alla att tappa hakan. Jag och wu zi mu kanske ska göra en låt bara för kul ikväll. Jepps Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts