HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Han låter mer som en bonne/slash/ wannabe 08 blatte /slash/ radio pratare som älskar sin röst mer än något annat Hm, när du skriver sådär visar du bara att du tog illa upp av det vi sa, ta det inte så allvarligt. Dessutom, jag sa ju att man inte fick säga något elakt här! Vilka fasoner! Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Eller är han bara lite sur över en bit av texten? xP Nej men lyssna dessutom brukar jag alldrig gömma mig jag käftar tills dom har fel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 W0rd... ... håll tråden vid liv. Det kommer mera i morgon. Eller nu på eftermiddagen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har just kommit fram till att jag ska sluta med hiphop och bli en kaffekopp istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har just kommit fram till att jag ska sluta med hiphop och bli en kaffekopp istället. Då kommer jag döda dig tills du börjar med Hiphop igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Har just kommit fram till att jag ska sluta med hiphop och bli en kaffekopp istället. Noo fortsätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Noo fortsätt!!! Alldeles nyss var jag en redneck and all that shit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Måste dra upp skiten, för att förklara krig mot ebeeto. Fast jag är inte säker, men jag tror det är krig.. Är inte säker. Men ni hejar väl på mig? Hah, it's your father! Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Måste dra upp skiten, för att förklara krig mot ebeeto. Fast jag är inte säker, men jag tror det är krig.. Är inte säker. Men ni hejar väl på mig? Hah, it's your father! Det är krig! Lätt. You're going down, all a'y'all! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Det är krig! Lätt. You're going down, all a'y'all! Oh, it's oooooon! Vi kommer käka dig så sant som att du slukar en kaka varje sekund! Och att käka dig är inte det lättaste! ... Sparar det till dissen, nu är det fred. BUT IT'S ON! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Oh, it's oooooon! Vi kommer käka dig så sant som att du slukar en kaka varje sekund! Och att käka dig är inte det lättaste! ... Sparar det till dissen, nu är det fred. BUT IT'S ON! Vafan... En massa "Ha ha, du är tjock!"-grejer är väl inte direkt ägande? Nä, hördödudu... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vafan... En massa "Ha ha, du är tjock!"-grejer är väl inte direkt ägande? Nä, hördödudu... Se det som en komplimang, du ska se allt så negativt. Tänk efter, hur många kan egentligen käka en kaka varje sekund? It's a blessing! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Om okka kommer hit så gör jag en låt med han och rullar över er. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Se det som en komplimang, du ska se allt så negativt. Tänk efter, hur många kan egentligen käka en kaka varje sekund? It's a blessing! Men orka... I got enough of that at school, aight. Say something innovative for once... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Om okka kommer hit så gör jag en låt med han och rullar över er. Nej det kommer ju ebeeto göra. (Okej, det var sista tjockisskämtet. No more!) @Ebeeto: Jag vet inte ens om du är tjock eller inte, hur fan ska jag kunna veta det? Redigerad 20 juli, 2005 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Nej det kommer ju ebeeto göra. (Okej, det var sista tjockisskämtet. No more!) @Ebeeto: Jag vet inte ens om du är tjock eller inte, hur fan ska jag kunna veta det? Cool. Du är säkert tjock också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Cool. Du är säkert tjock också... Vem vet, just nu känner jag mig jävligt tjock i skallen åtminstone. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Vem vet, just nu känner jag mig jävligt tjock i skallen åtminstone. Äh. Håll käften, du är fetare än jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Äh. Håll käften, du är fetare än jag. ... Nu ska jag gå och sova, but it's still ooooon! Vi kommer käka dig som en köttbulle. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 ... Nu ska jag gå och sova, but it's still ooooon! Vi kommer käka dig som en köttbulle. Tsk... Tsk... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts